Ericsson MP3 afspiller, stopper....
Fra : Dichael

Dato : 06-09-02 20:25

Hej Alle

Jeg har lige fået en Ericsson MP3 afspiller i dag, til min T65.

Jeg har et problem med at installer det medfølgende SW (jeg bruger XP)
den kommer med en masse fejl, og den kan ikke finde en adapter.

Jeg kan godt kopier filer fra mit drev til det flytbar drev som er
multimedia card readeren.

Jeg kan godt afspille musok på min telefon, men pludselig er der ingen
lyd og man kan se på displayet at den stadivæk tæller op i minut
tælleren som om at den stadivæk afspiller, og derefter kan den pludselig
springe til næste nr. Hmm.

Hvor høj Kbit understytter den.........

Håber at nogle kan hjælpe mig

Mvh Dichael

Fra : Thomas Lykkeberg

Dato : 06-09-02 21:53

On 06 Sep 2002 19:25:28 GMT, Dichael <Dichael@dichael.dk> wrote:

>Hej Alle
>Jeg har et problem med at installer det medfølgende SW (jeg bruger XP)
>den kommer med en masse fejl, og den kan ikke finde en adapter.
Er det sikkert at Ericsson's SW understøtter XP? Sikkert ikke!?

/Thomas

Fra : MaRk

Dato : 06-09-02 22:05

Min virker fint med xp pro og de nyeste drivers fra ericsson.

MaRk
www.mgrj.1go.dk

Fra : John Hinge

Dato : 07-09-02 13:47

On 06 sep 2002 Dichael was heard to say:

> Hej Alle
>
> Jeg har lige fået en Ericsson MP3 afspiller i dag, til min T65.
>
> Hvor høj Kbit understytter den.........

Tjaa, jeg har ikek fået eksperimentere synderligt med min,
men den understøttter ihvertfald 160 kilobit..
Om den understøtter suspekte ting så som variable bitrate
ved jeg så ikke...

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs