Automatisk skift til ny side.
Fra : Cloos

Dato : 21-02-01 09:46

Hej!

Hvordan får jeg et automatisk skift fra en side til en anden (efter fx. 10
sekunder)?
Jeg bruger FP2000.

--
Med venlig hilsen, Steen
(fjern "NOSPAM" hvis du vil svare på denne mail)

Fra : klaus frost

Dato : 21-02-01 09:58

indsæt følgende kode på din side , hvor xxx er din ny URL

<META HTTP-EQUIV="Refresh" CONTENT="1; URL=http://xxxxxxxxxx/">

klaus frost

Fra : Cloos

Dato : 21-02-01 10:18

Tusinde tak - det virker sgu!

Fra : Rene Frederiksen

Dato : 24-02-01 13:02

Jeg har desværre ikke kunne få nedenstående til at virke.

Hvor går jeg fejl ?

Mvh

Rene

Fra : Andreas Paasch

Dato : 24-02-01 14:21

Rene,

din kode er forkert.

Det skulle være det ifølge "Book of Instructions"

Mvh.
Andreas Paasch

Fra : Rene Frederiksen

Dato : 24-02-01 20:38

Hej Anders.
Ja det ser også mere rigtigt ud....
Men jeg har stadigvæk problemer med at få den til at skifte automatisk til
den side .....
Andre foreslag ??

Mvh
RF

Fra : Rene Frederiksen

Dato : 24-02-01 21:16

Jeg glemte lige...
Undskyld...Jeg kaldte dig vis Anders...
Men jeg glemte lige at sige, nu Refresher den godt nok, men den åbner ikke
siden op !
Hmm...Mærkeligt...
Er der nogle steder på webben man kan finde noget om disse koder ?!?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-02-01 15:05

Sat, 24 Feb 2001 13:01:42 +0100, skrev "Rene Frederiksen"
<rf-removethis@safekey.dk>:

>Jeg har desværre ikke kunne få nedenstående til at virke.

Har du sat den imellem <head> og </head>?

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Rene Frederiksen

Dato : 24-02-01 20:40

Hej Knud Gert
Ja den er imellem <head> og <\head>
Se også svar til Andreas...
Mvh
RF

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-02-01 23:18

Sat, 24 Feb 2001 20:39:41 +0100, skrev "Rene Frederiksen"
<rf-removethis@safekey.dk>:

>Hej Knud Gert
>Ja den er imellem <head> og <\head>
>Se også svar til Andreas..

Det er jo klart den ikke virker, du har byttet rundt på to bogstaver,
hvilket jeg ikke lagde mærke til i første omgang.

skal være

Mon så ikke det virker, hvis du retter det, ellers giv os en url.

med venlig hilsen
Knud
http://smedeparken.mobilixnet.dk opdateret 31.01.2001

Fra : Rene Frederiksen

Dato : 25-02-01 02:08

Den "fejl" havde du jo fanget i den første rettelse
Så den er rettet.
Men den virker stadigvæk ikke.
Jeg kan ikke give dig en URL da den ikke er loadet op endnu....

Det ser ud som om den refresher men det er den samme side den refresher ikke
den i URL´en beskrevet adresse.
Der må mangle noget....Et eller andet med at åbne i helesiden eller et eller
andet...Hvad ved jeg (Jeg kan jo ikke engang stave rigtigt !) )

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-02-01 08:14

Sun, 25 Feb 2001 02:08:19 +0100, skrev "Rene Frederiksen"
<rf-removethis@safekey.dk>:

>Men den virker stadigvæk ikke.
>Jeg kan ikke give dig en URL da den ikke er loadet op endnu....

Så er det jo umuligt at hjælpe...

Hvis du uploadede den (eller en anden side, hvor du gør det på samme
måde), så kan man jo se om det er en lokal fejl hos dig eller der er
noget andet i vejen.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Camilla Scharff

Dato : 25-02-01 09:40

Rene Frederiksen <rf-removethis@safekey.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ZVYl6.1910$aJ.42451@news101.telia.com...
> Den "fejl" havde du jo fanget i den første rettelse
> Så den er rettet.
> Men den virker stadigvæk ikke.
> Jeg kan ikke give dig en URL da den ikke er loadet op endnu....

Dvs. du ser på den i FP eller hvad? Kan man overhovedet regne med, at det
virker...?
Prøv at uploade den og se om det ikke virker som det skal i browseren.

Mvh. Camilla

Fra : Rene Frederiksen

Dato : 25-02-01 10:03

Hvis man gemmer siden og previewer i en browser SKAL den virke. Det er KUN
FP ext etc. der ikke virker på denne metode !
Jeg bruger naturligvis PreView i Browser (IE5,5) funktionen for at få det
bedste "billede" af hvordan den virker.
Det er rigtigt at hvis man bruger Preview fanbaldet på din HP, vil der være
STOR tvivle om hvilken rigtighed det man ser har....
Men jeg mener at siden skal vises rigtigt når den er i browseren (og jeg har
checked med "View Source" at det nu også ER den sidste side jeg har gemt.

Hmm....
Mvh
Rene

Fra : Knud Gert Ellentoft