Manden som evig forfører??
Fra : Ulven Peter

Dato : 06-09-02 20:42

Hej til Gruppen

Jeg er en GLAD mand som har været gift med den samme dejlige kvinde i
mange år.

Sexlivet, det er sq (næsten) så perfekt som man kan ønske sig, - vi er begge
meget sexuelle mennesker, som dyrker sex, både ofte og særdeles varieret.

Men optagten til sex er altid det samme, nemlig at det er min opgave at tage
initiativet. Jeg skal hver gang være den der starter forløbet, altid være
den aktive i startfasen. Hun siger til gengæld aldrig nej, og er altid med
på den værste,... næsten ligegyldig hvad jeg finder på (og det kan være
mange sjove ting . Og hun nyder sex, er faktisk en rigtig sexdjævel. Det
er jo fedt. )

MEN (hvorfor skal der altid være et men? :-/)... hun tager aldrig (meget
meget sjældent) selv initiativ til at vi starter på det sexuelle. Hun siger,
at det fungerer bedst for hende, når det er manden der er forføreren, og det
har hun svært ved at lave om på. Hun mener iøvrigt, at sådan er det for de
fleste kvinder... og det kan jeg jo ikke umiddelbart modbevise.

Selv om jeg er en mand, og jeg kan lide at forføre, så savner jeg sq
alligevel, at hun engang imellem tager initiativet, at det engang imellem er
hende der forfører mig. Trænger også til at få en fornemmelse af, at hendes
lyst til mig kan drive hende til at ville ha' mig, til at forføre mig.

Hvad siger gruppen, - er det et urimeligt krav/ønske?... og specielt
kvinderne, er det normalt, at kvinder ikke tager initiativet, og hver gang
skal forføres af deres mandlige partnere?

Glæder mig til jeres svar.

Ulven Peter

Fra : Chokmah

Dato : 06-09-02 22:56

On Fri, 6 Sep 2002 21:42:12 +0200, "Ulven Peter" <Ulven_Peter@c.dk>
wrote:

>Hej til Gruppen

hej Peter tilbage igen
http://shor.ter.dk/192229957

>Jeg er en GLAD mand som har været gift med den samme dejlige kvinde i
>mange år.

tillykke

>Sexlivet, det er sq (næsten) så perfekt som man kan ønske sig, - vi er begge
>meget sexuelle mennesker, som dyrker sex, både ofte og særdeles varieret.

herligt !

> [...]
>på den værste,... næsten ligegyldig hvad jeg finder på (og det kan være
>mange sjove ting . Og hun nyder sex, er faktisk en rigtig sexdjævel. Det

det bliver jo bedre og bedre

>MEN (hvorfor skal der altid være et men? :-/)...

????

> [...]
>har hun svært ved at lave om på. Hun mener iøvrigt, at sådan er det for de
>fleste kvinder... og det kan jeg jo ikke umiddelbart modbevise.

Øhh nek men hvis det nu er sådan det går bedst så er det dog også en
ringe pris at betale i en verden af skilsmisse opbrud og almindeligt
forfald & håbløshed ?

> [...]
>lyst til mig kan drive hende til at ville ha' mig, til at forføre mig.

jamen det sker jo under agten ?

>Hvad siger gruppen, - er det et urimeligt krav/ønske?...

ja det synes jeg når det ellers går så fint er det tåbeligt at sætte
det hele over styr p.gr slig petitesse.

MvH
Bo M Mogensen
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Clark Kent

Dato : 06-09-02 23:08

"Chokmah" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> forfald & håbløshed ?

> jamen det sker jo under agten ?

> ja det synes jeg når det ellers går så fint er det tåbeligt at sætte

Ja, nyd nu et af de sidste indlæg, du kan poste , inden staff@sunsite.dk
klipper tungen på dig.

Fra : Nette

Dato : 07-09-02 03:04

"Chokmah" wrote >
> ja det synes jeg når det ellers går så fint er det tåbeligt at sætte
> det hele over styr p.gr slig petitesse.

Øøh nu må jeg lige bryde ind.
Jeg kender faktisk problemet, og det KAN SAGTENS være et problem, fra mit
eget tidligere forhold.
Det var altid MIG der skulle tage initiativ. Altid MIG der skulle virke som
den frembrusende og altid ham der legede med, men som aldrig tog føringen
til akten.
Det er utrolig frustrerende altid at være den der skal "bestemme" den slags.
Og hvis man ikke gør noget, så sker der intet.
Han bejlede aldrig, fik mig aldrig til at føle mig bare en lille smule
heldig, ved at have en mand der lagde op til sex.
Evig og altid virkede det på mig som om, han gjorde det hele for min skyld.
Ikke fordi han ikke levede sig ind i det og nød det, for det ved jeg godt,
at han gjorde, men fordi han aldrig af egen fri vilje lagde op til noget.
Ind imellem, sjældent, men det hændte selvfølgelig, at jeg havde lyst på
tidspunkter, hvor han ikke havde, og så sagde han selvfølgelig fra. Men det
var kun med til at ødelægge det endnu mere for mig, for eftersom han aldrig
tog initiativ og nogle gange afviste mig, braste min selvtillid mere og
mere, og jeg troede mindre og mindre på, at han virkelig dybest inde ville
MIG.
Dette var faktisk med til at jeg bad ham flytte til sidst.
Ind imellem vil man ganske enkelt gerne se sig selv som et "ikke-sexdyr"
......og alligevel have sex.

Så at sige det er en petitesse, fordi det måske ikke er noget problem for
ens selv, hvis man levede et sådant forhold...det synes jeg er noget
empatiløst.

Peter....
Jeg synes, du skulle tage endnu en snak med din kone, hvor du gør det klart
for hende, at du faktisk har det meget meget svært med og bliver såret over,
at hun aldrig vil tage over. At du føler det virker som om, du er den
sexgale og hun er den passive, der følger og føjer sin mand i tyks og tyndt.
Sig, at du udemærket godt ved, at det ikke er sådan det hænger sammen, men
gør det klart, at det er den følelse du får frem. Følelser kan man som
bekendt ikke sådan lave om på.
Nu har du i mange år affundet dig med, at hun har fået det, som hun gerne
vil have det, mon så ikke hun en enkelt gang kunne gå over sine grænser og
give dig lidt af det du aller helst drømmer om?? Der er jo ingen der siger,
at det er noget hun skal gøre hele tiden

Desværre fik jeg først rigtig taget hul på bylden med min daværende kæreste,
efter vi var stoppet

Held og lykke med det.

Nette

Fra : Chokmah

Dato : 07-09-02 03:56

On Sat, 7 Sep 2002 04:03:41 +0200, "Nette"
<nette98get2net@hotmail.com> wrote:

>"Chokmah" wrote >
>
>Øøh nu må jeg lige bryde ind.

By all Means

> [...]
>Det er utrolig frustrerende altid at være den der skal "bestemme" den slags.
>Og hvis man ikke gør noget, så sker der intet.

ja det kan det måske nok eller det er det well hvis du siger det - men
hvi sdet i det store hele ellers går fint så - mener jeg ikke det er
et stort problem - i min måde at tænke og opleve på - jeg forestiller
mig at præmissen er den man har fundet en man elsker der elsker en
tilbage - det her med at tage opvasken smide affald ud og vaske tøj er
ikke noget problem - begge parter har forstand nok i hovedet til at
kunne citere Camus når lejlighed byder sig - er en støtte i sygdom og
på dårlige dage - ens bedste ven - jamen hvad er alt dette i mod at
hun eller han ikke er den der tager initeritivet ??

>Han bejlede aldrig, fik mig aldrig til at føle mig bare en lille smule
>heldig, ved at have en mand der lagde op til sex.

jow men som mennesker vi jo hele pakker der kommer ind og ud af vores
liv - ku han ikke bringe det frem i dig som du længtes efter jamen så
.... kan han jo ikke ha været den rigtige !

>Evig og altid virkede det på mig som om, han gjorde det hele for min skyld.

Puhh den følse kender jeg såmænd godt - men jeg tror man skal være
varsom med at tillæge den som egenskab hos andre mennesker - at ens
egen selvforagt er et kareteristika i adfræden ved dem der er os nær..

>Ikke fordi han ikke levede sig ind i det og nød det, for det ved jeg godt,
>at han gjorde, men fordi han aldrig af egen fri vilje lagde op til noget.

jamen det er da også trist på en måde det lyder nu som en lidt sær
mand - han kan ikke ha været fra Jylland ?
fordi på den ene side er jeg i al beskedenhed et yderst liberalt
menneske men på den anden side en helt igenem geding Jysk bonderøw
"mænd har altid lyst og kvinder er lidt tilbage holdne - indtil de
kender en og har ens tillid "
og dte er faktisk uhyggelig jeg tror sgu i bund og grund jeg mener det
sikkert fordi det ikke er aktulet mere med det promikuøse liv og som
det er nu der er det bare som det skal være - ikke så meget snak bare
til sagen når lejlighed byder sig ! så når jeg ser på den side af
livet hvor at man gør det ene eller andet - e rjeg nok i et vist
omfang hæmmet af at ..... jeg står og kikker meget langt bagud og mere
fornemmer ind reelt er i berøring med en erfaring.

> [...]
>mere, og jeg troede mindre og mindre på, at han virkelig dybest inde ville

ku dte ikke tænkes at det var dig der ikke ku dig ?

>Dette var faktisk med til at jeg bad ham flytte til sidst.
>Ind imellem vil man ganske enkelt gerne se sig selv som et "ikke-sexdyr"
>.....og alligevel have sex.

den forstår jeg ikke helt ?

>Så at sige det er en petitesse, fordi det måske ikke er noget problem for
>ens selv, hvis man levede et sådant forhold...det synes jeg er noget
>empatiløst.

ja måske men ... reelt er det først her sent i livet at jeg rent
faktisk har erfaret at der finde kvinder der har de samme præferancer
som mig selv eller retter de kan lide smæk *vold* -& ydmygelser... det
er det enste der nogen sinde har tændt mig og det ku jeg da ved min
død ikke forestille mig at der var nogen der brød sig om fær jeg var
33

MvH
Bo M Mogensen

Fra : Ulven Peter

Dato : 04-10-02 20:25

Hej Nette

> [...]
> Dette var faktisk med til at jeg bad ham flytte til sidst.
> Ind imellem vil man ganske enkelt gerne se sig selv som et "ikke-sexdyr"

Jamen det er jeg jo!

> .....og alligevel have sex.
>
> Så at sige det er en petitesse, fordi det måske ikke er noget problem for
> ens selv, hvis man levede et sådant forhold...det synes jeg er noget
> empatiløst.

Det er nok nemmere at være mand i et sådant ulige forhold, fordi det
forventes at manden er den udfarende. Og det har jeg intet imod at være.....
i 90% af sex-akterne,... men blot ikke i 100%

> [...]
> give dig lidt af det du aller helst drømmer om?? Der er jo ingen der
siger,
> at det er noget hun skal gøre hele tiden

Nej, jeg har faktisk ikke affundet mig med det. Vi har faktisk talt om det
mange gange, og hun udviser stor vilje til at det skal være anderledes. Men
det er desværre aldrig blevet praksis,.... før nu. Det er faktisk begyndt at
virke, bl.a. efter jeg har vist hende denne tråd i DSS.

Ulvehilsner fra Peter

Fra : Sott

Dato : 07-09-02 08:58

"Ulven Peter" <Ulven_Peter@c.dk> skrev i en meddelelse

Hej Peter :0)

> Jeg er en GLAD mand som har været gift med den samme dejlige kvinde i
> mange år.

Hvor er det godt at læse.

> [...]
hendes
> lyst til mig kan drive hende til at ville ha' mig, til at forføre mig.

Det kan jeg godt forstå, jeg tror at alle mennesker vil
begæres.

> Hvad siger gruppen, - er det et urimeligt krav/ønske?...

Det kan jeg ikke svare på. Det handler om jeres
forhold, om din kone overhovedet er i stand til,
eller har lyst til, at tage initiativ. Hvad jeg kan
opfatte som et helt reelt krav, kan du opfatte
som vildt urimeligt, da vi er forskellige, og vores
liv og livsindhold er forskellige.

Et kravs rimelighed kan også afhænge af de
aktuelle livsomstændigheder. Hvis din kone er
presset af børn, arbejde og andre forpligtigelser
kan det føles som et ubærligt pres, du lægger
på hendes skuldre - for måske har hun ikke
overskuddet og energien, og så vil det gøre hende
ulykkelig at vide, at hun ikke kan være det for dig,
som du kunne ønske dig, og som hun egentlig
gerne vil være.

> og specielt
> kvinderne, er det normalt, at kvinder ikke tager initiativet, og hver
gang
> skal forføres af deres mandlige partnere?

Jeg har haft det omvendte problem. Jeg har og havde
så megen lyst, at det endte med at det var mig der
ligesom "kom først" når initiativet skulle tages, og med
tiden glider et forhold umærkeligt over i en slags "vane"
og så sidder man med /sorteper/.

Jeg har så i mellem de forhold jeg har været i, brugt
megen tid på at tænke over mine egne mønstre osv.
Og jeg har prøvet at "lære" at vente og ikke give så
meget udtryk for min lyst, så kæresten/partneren kan
"komme til" med sin lyst og vise den ved at tage initiativ.

Nogle gange handler det også om, at man desværre
har en ubevidst forventning om, at ens partner vil
udtrykke sin lyst og sit begær på samme måde som
én selv. Og det er ikke altid tilfældet (måske er det
snarere meget sjældent tilfældet). Måske lægger din
kone op til sex, så du får lyst, men hvor du reelt ikke
opdager - at det blev initieret af at hun tog den par-
fume på, som du bedst kan lide, havde taget små-
sexet tøj på, havde ordnet det hele derhjemme, når
du kom træt hjem fra arbejde osv.

Måske opfanger du ubevidst hendes signaler, i måden
hun ser på dig, måden hun pludselig bevæger sig mere
erotisk, hvordan hun fugter læberne og ser indbydende
ud osv. og så "går" du til hende, og føler at du er den
der tager initiativet.

Måske kunne du prøve at forklare din kone, at du
længes efter at mærke, at hendes begær efter dig bobler
så det ikke kan skjules, fordi det vil give dig en bekræf-
tigelse, du på nuværende tidspunkt virkelig føler mangler
i dit liv. Og at den bekræftigelse har du behov for er
tydelig og utvetydig, da du ellers i mange tilfælde ikke
vil mærke/opleve/føle den.

Og så giv hende noget tid, skru ned for dine initiativer,
så hun også får tid til at mærke, at hendes begær ulmer,
og får tid til at finde måder hun har lyst til at udtrykke
dette begær på, og som hun føler, vil være gode i
relation til dig.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Ulven Peter

Dato : 04-10-02 20:36

Hej Søs
> [...]
> erotisk, hvordan hun fugter læberne og ser indbydende
> ud osv. og så "går" du til hende, og føler at du er den

Skide god pointe, Søs!, som faktisk har åbnet mine øjne. Forspillet starter
jo ikke fra sengekanten, men nogen gange fra goddagkysset når man kommer
hjem fra arbejde (eller måske endda ved farvel-kysset om morgenen før
arbejdet .
Det er hun også forklaret mig, hvad det er nogle små signaler hun sender,
som lokker mig til at ville ha' hende, til at tage initiativet for at få
hende.Så hvem forfører hvem....?

> [...]
> i dit liv. Og at den bekræftigelse har du behov for er
> tydelig og utvetydig, da du ellers i mange tilfælde ikke

Jeg har altid mærket hendes begær når vi elskede/elsker.... jeg savnede blot
hendes utvetydige udtryk af begæret før selve sex-akten. Men nu.... jeg er
blevet mere opmærksom på at læse hendes signaler, uden at gøre det med den
forudsætning, at de skal være som mine egne signaler. Der ER sq forskel på
mænd og kvinder

> [...]
> og får tid til at finde måder hun har lyst til at udtrykke
> dette begær på, og som hun føler, vil være gode i

Har prøvet,..... hun troede jeg havde 40-års krisen! .... det har jeg
måske også? :-/

> Tusinde hilsner
> Søs

Tusinde ulvehilsner fra Peter

Fra : Sott

Dato : 04-10-02 21:26

"Ulven Peter" <Ulven_Peter@c.dk> skrev i en meddelelse

Hej Ulve-Peter :0)

> Skide god pointe, Søs!, som faktisk har åbnet mine øjne. Forspillet
starter
> jo ikke fra sengekanten,

Nu du skriver det her, kommer jeg i tanke om, at jeg
"afprøvede" teorien i bussen to gange, og begge gange
blev der reageret på mine signaler, selvom de nærmest
var "ikke-eksisterende", når man ser på udtryksformen.

Jeg gjorde det, at når jeg alligevel sad der i bussen på
vej hjem fra arbejde, så begyndte jeg at forestille mig,
hvordan det ville være at have sex med ham, den til-
fældige, der sad ved siden af - og jeg fantaserede
meget intenst om det. Derudover gjorde jeg ikke noget
- troede jeg allerførst, så gik det op for mig, at jeg
havde kørt min venstre hånd op over håndryggen på
højre hånd, og siddet i mine tanker og "kærtegnet"
min ene hånd med den anden - ikke på nogen speciel
måde. Begge gange sad jeg og så ud af vinduet og
begge gange fik jeg øjeblikkeligt øjenkontakt, med
mændene, da jeg drejede hovedet (hvorefter jeg
selvfølgelig skyndte mig at se væk *fnis*).

Den første gang holdt fyren helt op med at læse avis,
og jeg bemærkede, at han endte med at sidde og lade
hånden "kærtegne" sit lår.... anden gang viste det sig,
at vi rent faktisk skulle af samme sted, og han endte
med at komme hen og spørge om mit navn osv. Meget
sødt og høfligt og interesseret - det var rigtigt smigrende.

Men jeg sværger, jeg gjorde ikke andet end tænke
meget intenst og så evt. røre min egen hånd (ved ikke
lige om jeg gjorde det begge gange, eller kun den ene
gang - og hvor mange gange jeg i så fald gjorde det).
Alligevel var der ikke tvivl om, at mine signaler blev
opfanget .

Det er virkelig spændende... og det kom sig også af,
at jeg havde læst en artikel, hvor der bl.a. stod, at
man kunne give sig til at tænke på sex, når man for-
handlede lønforhøjelse med sin chef *G*. Nu har jeg
efterhånden afprøvet det i en del forskellige situationer,
og synes bestemt ikke at jeg gør andet, end at tænke
på sex - altså jeg synes ikke det kommer til udtryk
- men det virker helt vildt - jeg får respons. Og det
på de dejligste måder.

F.eks. var jeg i byen med mine søstre og min svigerinde,
og normalt er vi allesammen sådan nogle "udfarende"
nogle - det valgte jeg fra (egentlig har jeg heller ikke lyst
til at være sådan mere - ved ikke hvorfor). Og så oplevede
jeg hvordan det kan være, når mændene får lov "at komme
til" - orv, hvor er mange mænd dejlige... *uhmmm*. Jeg fik
de sødeste komplimenter, og blev budt ud at danse, og
oplevede hvordan der på de skønneste måder blev "banet
vej" til dansegulvet osv. Og jeg blev budt på øl osv. hvor
jeg faktisk (meget mod min normale "kutyme") valgte at
sige pænt ja tak. Det var bare helt anderledes - så anderledes
at min ene søster og min svigerinde påtalte det.

Jeg blev (måske pga. min afdæmpede adfærd) skudt til
at være yngre end både min svigerinde og min ene lille-
søster *skønt*, jeg blev kurtiseret af den herligste
medicinstuderende på 28 år *Mmmmmm*, og en virke-
lig sød og opmærksom mand på omkring de 30 år.
Jeg snakkede længe og hyggeligt, selvom vi var på
diskotek, og jeg kunne blive ved.

Og alt jeg gjorde den aften/nat, var at lade mig selv
føle mig feminin og blid, og så tænkte jeg på, hvor meget
jeg havde lyst til at dyrke elskov... jeg må hellere indskyde,
at den nat gik jeg alene hjem (fulgtes med min svigerinde,
that is).

> Det er hun også forklaret mig, hvad det er nogle små signaler hun sender,
> som lokker mig til at ville ha' hende, til at tage initiativet for at få
> hende.Så hvem forfører hvem....?

Netop - hvem forfører hvem?

Jeg har meget længe, været meget direkte og åbenlys,
det tror jeg, jeg vil lægge lidt på hylden efter de her
oplevelser (men nok ikke altid ).

> Men nu.... jeg er blevet mere opmærksom på at læse
> hendes signaler, uden at gøre det med den
> forudsætning, at de skal være som mine egne signaler.
> Der ER sq forskel på mænd og kvinder

Ja, det mener jeg så også der er - og hvor kan det være
"smukt" at lade sig selv opleve det.

> Har prøvet,..... hun troede jeg havde 40-års krisen! .... det har jeg
> måske også? :-/

Så har I en udfordring, og det er ikke det værste man kan
have. Det jeg hæfter mig ved er, at hun bemærkede det,
altså er hun opmærksom på dig - sikken en dejlig bekræft-
ende ting.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 05-10-02 17:21

"Sott" <sott_s@hotmail.com> skrev i en meddelelse

[klipper en hel masse]

> [...]
> fældige, der sad ved siden af - og jeg fantaserede
> meget intenst om det. Derudover gjorde jeg ikke noget

Tjah, jeg vil nu mere kalde det "tankeoverførsel"

Jeg har ofte i mine unge dage - spottet en sød fyr et sted i
lokalet ( bar, dansested o.l) og så med ryggen til, siddet og
forestillet mig at han kom hen og bød mig op - hvorefter det er
sket. Først mange år efter blev jeg klar over at det jeg faktisk
gjorde var at sende tanker i form af billedsprog - som en form for
tegneserie.

Hvis du har lyst, kan du udvikle det meget. Hvis du vil tænde din
fyr totalt, kan du bare forestille dig billeder af, hvordan du
bruger din tunge på de mest frække måder overfor ham.

Mange spirituelle mennesker træner deres nye hvalp eller killing,
ved at sende billeder i tegneserieformat om hvad de ønsker den
skal gøre.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Klitte Egeberg

Dato : 07-09-02 14:15

Hej...

Har du nogen sinde prøvet at lade være med at lægge op til sex i en
(længere) periode. Så ville hun måske nå at komme i kontakt med hendes egen
lyst, og måske ville hun så være den som tog initiativet. I mit eget forhold
har det i perioder været præcis sådan at fordi min mand har hyppigere lyst
(læs: altid til sex end mig, så bliver det ham som tager initiativ. Men
hvis han "lader mig få tid" uden at lægge op til sex, så når jeg at mærke at
jeg har lyst...

Bare en tanke...

Hej fra Sandra

Fra : Henning

Dato : 09-09-02 02:08

Klitte Egeberg wrote:
> [...]
> (længere) periode. Så ville hun måske nå at komme i kontakt med
> hendes egen lyst, og måske ville hun så være den som tog

Tjah, jeg har prøvet metoden og efter 3 måneder uden sex, spurgte
jeg henkastet: " kan du huske hvornår det var vi var i seng sammen"?
" Var det ikke i Fredags"? var svarret.

Har man lyst til sex 4 gange om ugen, bliver man sku da edieke sur
og ondskabsfuld, hvis man skal vente 14 dage på at damen
bliver sulten.

Der findes altså kvinder, der "glemmer sex" hvis de ikke bliver
mindet om det.
En gang i mellem kan man da som mand godt blive lidt depress,
aldrig at blive attrået, kun blive værdsat, når man prikker damen
på skulderen og antyder at hun er så dejlig, at man kunne ønske
at have sex med hende, hvis hun da lige har tid og er indstillet
på at få kontakt med sine seksuelle behov.

Siger man : " Hey! Jeg har altså brug for at du ind i mellem
forfører mig!" Kan man få et spørgsmål som: " Hvordan
skal jeg gøre det"? ( *Glem det dame* hvis du efter 20 år
ikke kender mig bedre er det sku osse lige meget. )
Eller meldingen er " OK." og så sker der ikke en skid
efterfølgende *G*

Der findes kvinder der forfører og de der ikke gør/kan

MVH
Henning

Fra : Freja Nielsen

Dato : 11-09-02 09:09

> [...]
>
> Har man lyst til sex 4 gange om ugen, bliver man sku da edieke sur
> og ondskabsfuld, hvis man skal vente 14 dage på at damen

Letter mit hjerte at andre har det på samme måde som jeg,
for jeg bliver sq også træt af at vente.
(bare på manden

> Der findes altså kvinder, der "glemmer sex" hvis de ikke bliver
> mindet om det.
Og Mænd....

> [...]
> ikke kender mig bedre er det sku osse lige meget. )
> Eller meldingen er " OK." og så sker der ikke en skid

Det er hen af den der med , at man skal bede om at ens ægtefælle for engangs
skyld skal tage opvasken, det er ikke noget der falder "ham " naturligt at
bare tage den...
Men beder man om det kan han da godt gøre det.
Men er det så dejligt, at den er taget, når man har gået og ventet på at det
skulle være en
selvfølge at man ligesom også var to om det ... Næææ...Glæden er ikke den
samme..Syntes jeg
Ved godt det ikke handler om opvaske, men bare en tanke der faldt mig ind,
at
det var et meget godt samlignings grundlag.

> Der findes kvinder der forfører og de der ikke gør/kan
og igen omvendt

> MVH
> Henning
Hilsen
Freja

Fra : Ulven Peter

Dato : 04-10-02 20:50

Hej Henning
"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Har man lyst til sex 4 gange om ugen, bliver man sku da edieke sur
> og ondskabsfuld, hvis man skal vente 14 dage på at damen

Godt at læse, at du er en rigtig mand, Henning!
Kvinder reagerer faktisk (min gør) på samme måde, de ved bare ikke
hvorfor,.... men de bliver jo altid reddet af en "god" årsag hver 4. uge.
:-/

> [...]
> skal jeg gøre det"? ( *Glem det dame* hvis du efter 20 år
> ikke kender mig bedre er det sku osse lige meget. )

Nemlig, vi er jo alle vanedyr. Der dannes jo nogle faste mønstre i
parforholds-rollerne efter 21 års samliv. Jeg er en meget dominerende mand
både i dagligdagen og i sex, så det har hun indstillet sig på i sin
rolle.Men det er jo ikke det samme som at det ikke kan ændres,..... eller
man selv kan få øje på andre nuancer i forholdet.
Nu er hun mere opmærksom på at sende andre signaler når hun har lyst,....
jeg er mere opmæksom på at tolke hendes små feminie forførelses-tricks.

> Eller meldingen er " OK." og så sker der ikke en skid
> efterfølgende *G*
>

> Der findes kvinder der forfører og de der ikke gør/kan

De kan alle lære det,.... de skal blot motiveres!

> MVH
> Henning

Ulvehilsner fra Peter

Fra : Henning

Dato : 07-10-02 03:30

Ulven Peter wrote:
> Hej Henning

Hej Peter

> De kan alle lære det,.... de skal blot motiveres!

Tjah *G*
I en periode havde vi den aftale at vi skiftedes til at forfører
hinanden, jeg var ikke blevet forført efter 3 uger og da jeg
efterspurgte det, blev hun brødbetynget og sagde " Gud1
det har jeg glemt"
Ok så skulle vi skiftes til at gøre det 2 gange om ugen, også
det "glemte" hun og der er sku ikke meget ved sex man skal
"tigge om" og der er ikke noget ved sex der starter med:
" Vi kan da godt prøve (om jeg får lyst når vi begynder at
kæle)"

I vores lille hjem, er det mig der tager teten så godt som
hver gang *G*
Men for katten hvor ville det være dejligt bare en gang immellem
at føle sig begæret og attrået *GGG*

MVH
Henning

Ps. Men jeg føler mig tit elsket

Fra : Helleq

Dato : 07-10-02 10:44

> Ps. Men jeg føler mig tit elsket

Er det ikke det, der er det væsentligste...at føle sig Elsket?!

Og at forsøge at skulle skiftes i ligestillingens hellige navn - hvorfor
dog, hvis man véd at man elsker hinanden, uanset om det er manden eller
kvinden, der forfører. *S*

Hos os er det nok ham der oftest tager initiativet, men nok mig, der inden
nattetid med små hints ( både gennemtænkte samt vanemæssige) lægger op til
at NU skal vi altså tidligt i seng *G* Eller i nat er der NUL børn i sengen,
osv.

Med venlig hilsen
Helleq

Fra : Henning

Dato : 08-10-02 02:45

Helleq wrote:
> "Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Er det ikke det, der er det væsentligste...at føle sig Elsket?!

Det er ikke uvæsentligt, men værdiløst uden sex, for så
kan man ikke modtage denne kærlighed.

> Og at forsøge at skulle skiftes i ligestillingens hellige navn -
> hvorfor dog, hvis man véd at man elsker hinanden, uanset om det er
> manden eller kvinden, der forfører. *S*

Det var skam ikke ligestilling, men et forsøg på at der var sex
med jævne mellemrum året rundt.

> [...]
> inden nattetid med små hints ( både gennemtænkte samt vanemæssige)
> lægger op til at NU skal vi altså tidligt i seng *G* Eller i nat er

Tjah, skulle jeg vente på små hint, så havde vi ikke noget sexliv.
Som jeg før har beskrevet, så er hun een af de kvinder, der glemmer
sex, hvis hun ikke bliver mindet om det *G*
MVH
Henning

Fra : Ulven Peter

Dato : 04-10-02 20:41

Hej Sandra

"Klitte Egeberg" <sanbo@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Men
> hvis han "lader mig få tid" uden at lægge op til sex, så når jeg at mærke

Som tidligere skrevet, den er prøvet. Det forudsagede faktisk en krise i
vores forhold, da hun troede at jeg enten havde en alvorlig krise, eller
havde en anden. Det fik os faktisk lidt længere fra hinanden.

Løsningen er jo som altid helt banal, at tale sammen,... sige hvad man
ønsker/kræver. Årsagen til, at det har været svært at udtrykke mit ønske på
dette punkt, er at begær er svært at modtage, når man selv har bestilt det.
Hvornår kan man så stole på, at det er reelt?

Men den rigtige samtale, og den rigtige forståelse har faktisk bragt os til
fælles forståelse.

> Bare en tanke...

Tak for den

> Hej fra Sandra

Ulvehilsner fra Peter

Fra : Annika og Thomas

Dato : 09-09-02 00:34

"Ulven Peter" <Ulven_Peter@c.dk> wrote in

> Hun
> mener iøvrigt, at sådan er det for de fleste kvinder...

Måske de fleste ja. Derfor, skrot disse kvinder hvis du er i stand til at
få fat på attraktive. Hvis du ikke er attraktiv og virker seksuelt
tiltrækkende på gode sild - så må du nøjes med 2´nd sortering

> Trænger også til at få en
> fornemmelse af, at hendes lyst til mig kan drive hende til at ville
> ha' mig, til at forføre mig.
Nu melder historien intet om jeres forhold iøvrigt. Det kan jo godt være at
du er en ældre herre med stor vom og masser af penge, og hun er en sød
lille velskabt sild der egentligt slet ikke har lyst til dig, men bare
stiller sig til rådighed fordi du forsørger hende ?

For at kunne svare på spørgsmålene er det vigtigt at vide om I er flotte og
attraktive hver især. Der er nemlig stor forskel. Grimme piger accepterer
meget mere og stiller færre krav. Flotte lækre hi-class sild ved hvad de
vil have og får det - samtidig med at de selv yder alt hvad en mand kan
forestille sig, ligesom de ofte tager initiativet. Men kun de færreste mænd
kan få fat i disse kvindetyper

> Hvad siger gruppen, - er det et urimeligt krav/ønske?
Bed hende opfylde dit krav inden 1 måned - eller vip hende ud af vagten
Hvis du intet gør ved problemet, så er du en vatpik.

Hilsen Thomas

Fra : Tomas O.

Dato : 09-09-02 11:48

Annika og Thomas skrev:

> [...]
> stand til at få fat på attraktive. Hvis du ikke er attraktiv
> og virker seksuelt tiltrækkende på gode sild - så må du nøjes

Voreherre bevar mig vel. Overfladisk sludder og vrøvl.

> [...]
> af penge, og hun er en sød lille velskabt sild der egentligt
> slet ikke har lyst til dig, men bare stiller sig til rådighed

Idiotisk sludder. Du er for plat. Tag dig sammen og bliv
menesklig. Du lyder som et typisk plat modebladsprodukt. Jeg
sopekulere på hvad du gør den dag du bliver gammel og grim?
Selvmord? Eller 100 plastiske operationer der får dig til at virke
latterlig i en alder af 75 uden en rynke men med flad hængerøv.

> [...]
> forestille sig, ligesom de ofte tager initiativet. Men kun de
> færreste mænd kan få fat i disse kvindetyper

Det er den værste gang sludder jeg nognesinde har set i denne
gruppe. Jeg er og har været en attraktiv fyr og jeg har sgu ikke
haft ret mange kærester der var modeltyper at se p. hvorfor? Fordi
mennekser der lver på deres udseeende og ikke på deres
menneskelige egenskaber er hule og kedelige. Hvis I virkelig ser
så godt ud er I fandme ude at skide den dag jeres udseeende ryger.

Hvad ville manden i jeres forhold stille op med kvinden hvis hun
fik brystkræft og skulle af med det ene bryst? Er hun så ude i
kulden?

Eller kom ud for en ulykke der vansirede med ar i ansigtet?

Eller hvis fyren fik hugget den ene arm af i en bilulykke?

> Bed hende opfylde dit krav inden 1 måned - eller vip hende ud
> af vagten Hvis du intet gør ved problemet, så er du en
> vatpik.

Jeg skammer mig over at dele navn med dig.

--
Protest against the closing of the Net on behalf of the chinese
people

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-09-02 12:27

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message

> Jeg skammer mig over at dele navn med dig.

Bare rolig, det gør du garanteret ikke.

--
-Jens B.

Fra : Ulven Peter

Dato : 04-10-02 20:53

Hej Thomas
> Jeg skammer mig over at dele navn med dig.

Skam dig hellere over, at du gider bruge så mange ord på at svare ham

Ulvehilsner fra Peter

Fra : Ulven Peter

Dato : 04-10-02 20:52

"Annika og Thomas" <anniogthom@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Bed hende opfylde dit krav inden 1 måned - eller vip hende ud af vagten

> Hvis du intet gør ved problemet, så er du en vatpik.

Tak Thomas

Hilsen fra de totalfede dværge

Fra : Gitte

Dato : 11-09-02 17:09

Hej Peter

> [...]
>på den værste,... næsten ligegyldig hvad jeg finder på (og det kan være
>mange sjove ting . Og hun nyder sex, er faktisk en rigtig sexdjævel. Det

Det kunne jo også næsten være mig, du beskrev der )

> [...]
>har hun svært ved at lave om på. Hun mener iøvrigt, at sådan er det for de
>fleste kvinder... og det kan jeg jo ikke umiddelbart modbevise.

Og også her... Kan genkende hele historien. Og jo, jeg tror faktisk at
der er noget om, at det for mange kvinder falder lidt "unaturligt" at
tage initiativet.
Og min mand har da også nævn et par gange, at han godt kunne tænke
sig, at initiativet lå hos mig. Og ind imellem "tager jeg mig sammen"
og gør som han ønsker ) Nu skal det ikke lige forståes sådan, at
jeg opfatter det som en "sur pligt" - det er mere sådan, at jeg en
gang imellem kommer til at huske på, at der vist var noget med, at han
gerne villle have det - og fluks går hun i gang med at udtænke en
større plan ))

>Hvad siger gruppen, - er det et urimeligt krav/ønske?... og specielt
>kvinderne, er det normalt, at kvinder ikke tager initiativet, og hver gang
>skal forføres af deres mandlige partnere?

Tror det er meget normalt... Jeg synes nok det ville være urimeligt at
gøre det til et stort problem - det lyder til at være det absolut
eneste du kan sætte en finger på vedr. jeres sexliv ) Men samtidig
forstår jeg dig godt, og synes ikke det er et urimeligt ønske som
sådan. Spørgsmålet er jo, om din kæreste også synes det er et rimeligt
ønske, og om hun vil prøve at opfylde det )) Mon ikke hun kunne
overtales til at tage lidt initiativ en gang imellem - hvis I tager en
lille snak om det?

MVH
Gitte