[OPSLAG] Få svar på alle lystfiskerrelater~
Fra : Alex Linaa

Dato : 06-09-02 18:25

Hvad gør en Skandinavisk angler (det betyder fisker), når han vil have et
Fisketips, eller svar på ethvert tænkeligt lystfiskerrelateret spørgsmål?

Han går selvfølgelig ind på http://www.geocities.com/scandicangler/

/Alex

Fra : dubba hubba

Dato : 06-09-02 18:10

Fra : Finn Nielsen

Dato : 06-09-02 19:08

Ha, ha - fedt nok Alex - som altid et af de bedste svar på det hele fra dig,
dog med fare for at blive spammet af scandic.angler.com
Men hvad gør det, de færeste tager dem alvorlige når det kommer til
stykket - godt gået Alex...

Mange lystfiskerhilsener til debattørerne på dk.fritid.lystfiskeri

Finn Nielsen

Fra : Per Herholdt

Dato : 06-09-02 19:54

Finn Nielsen wrote:
> [...]
> stykket - godt gået Alex...
>
> Mange lystfiskerhilsener til debattørerne på dk.fritid.lystfiskeri

He He, (jeg skulle lige en tur om linket før tiøren begyndte at falde)
--
MVH Per Herholdt Andersen
Odense

Fra : H.O.T

Dato : 06-09-02 20:17

> [...]
>
> Han går selvfølgelig ind på http://www.geocities.com/scandicangler/
>
> Øv Alex, skulle lige til at brokke mig over linket, da jeg så alligevel
trykkede ind på det.......... Møg møg møg, men du får et point for din humor
*s*

Henrik

Fra : Alex Linaa

Dato : 06-09-02 19:42

> Øv Alex, skulle lige til at brokke mig over linket, da jeg så alligevel
> trykkede ind på det

Der stod da [Opslag] i emnet, så det ikke var i strid med fundatsen *hehe*

> .......... Møg møg møg, men du får et point for din humor
> *s*

1-0 ved pausen, men jeg er sikkert bombet med 1-311 ved fuldtid

/Alex

Fra : Anders & Berit

Dato : 06-09-02 20:45

Tag den her med på dit scorecard Alex. Godt gået.

En ting er sikker. news:dk.fritid.lystfiskeri vil altid overleve, da den
ikke kræver andet end aktive lystfiskere. Alle de andre websider dør en dag
af åndenød. Se bare Opasia.

Jeg var en kort tur ude at fiske til aften, og fangede ikke en skid. Vil
nogen have gode råd om hvordan man gør dette, så søg på internettet.

Anders

Fra : Alex Linaa

Dato : 06-09-02 22:18

"Anders & Berit" <beritpost@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg var en kort tur ude at fiske til aften, og fangede ikke en skid. Vil
> nogen have gode råd om hvordan man gør dette, så søg på internettet.

Har prøvet det på google, fik 24 hits

http://www.google.com/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=anders+fanger+ikke+en
+skid+fisk&btnG=Google-s%C3%B8gning&lr=

/Alex

Fra : Anders & Berit

Dato : 07-09-02 19:35

Og følger man dit efterstående link, gav det 3100 hits.

Jeg tror jeg foretrækker at fange ingenting på den måde jeg plejer.

Og i kommende weekend skal jeg fiske sammen med Thor, og så skal i høre
løjer.

Fra : D-Fly

Dato : 08-09-02 23:25

ahhh nu ser jeg logikken i den side *GG*
så den først på fisketips.dk , hvor jeg ik lige kunne se nogen ide i den
side da der er link til dk.lystfiskeri.dk

men lad os da endelig få en masse OT fra scandicangler så de kan få en hel
spand af abuseklager, er lidt spændt på hvorden de vil håndtere dem..

--
MvH

"Jeg bryder mig ikke om fanatisme, - kun når man er forelsket." Kim Larsen

Fra : Karsten

Dato : 09-09-02 18:33

en af dem hopper i med begge ben.
ok det er sgu ok