Asberger
Fra : Norma Pedersen

Dato : 21-02-01 09:13

Jeg er Norma Pedersen, SOSA - fællestillidsrepræsentant for sygehjælperre
og SOSA på Aalborg Sygehus, samtidig er jeg mormor til en dreng på 11 år
som har Asberger. Jeg efterlyser andre der kender til Asberger. Jeg vil
gerne høre om jeres erfaringer og problemer.
Venlig hilsen Norma Pedersen
norma@get2net.dk

Fra : Blue

Dato : 21-02-01 10:18

samtidig er jeg mormor til en dreng på 11 år
> som har Asberger. Jeg efterlyser andre der kender til Asberger. Jeg vil
> gerne høre om jeres erfaringer og problemer.
> Venlig hilsen Norma Pedersen

Hej!
Mn søn på 9 år har selv fået konstateret Asperger Syndrom i sommeren 2000 så
jeg vil da også være taknemmelig hvis der var andre i samme situation, som
kunne øse ud af deres erfaring.

Har set der findes flere foreninger på Sjælland og i Jylland, men er endnu
ikke stødt på nogen her på Fyn.
Er der en/nogen der kender til en sådan her på Fyn.

--
*VH Blue (Katja Lykkegaard Andersen)

Fra : Hanne

Dato : 21-02-01 12:32

Jeg har lige været i praktik, hvor jeg arbejdede med børn med autisme (mest
infantil). Men de store erfaringer kan jeg nok ikke øse af, men kender du
denne side http://www.autisme.dk/ . Du kan finder en masse nyttige
oplysninger, og jeg vil tro, de vil kunne hjælpe dig med at skabe kontakt
til ligestillede.
MVH
Hanne