MS Windows
briani 27239
dos-vindue lukker
Fra : Bo Rattenborg

Dato : 06-09-02 17:32

Jeg kører nogle bat filer i dos, problemet er at vinduet lukkes så snart
kommandoerne er udført, og derfor at det svært at se evt. fejl.

Kan det undgåes at et dos vindue lukkes automatisk ?

Bo

Fra : Edmund

Dato : 06-09-02 17:37

Bo Rattenborg skrev:

> Jeg kører nogle bat filer i dos, problemet er at vinduet lukkes så
> snart kommandoerne er udført, og derfor at det svært at se evt. fejl.
>
> Kan det undgåes at et dos vindue lukkes automatisk ?

skriv pause for neden

--
Mvh Edmund

Fra : Bo Rattenborg

Dato : 06-09-02 18:40

er det eneste mulighed ?

Fra : Annika Pedersen

Dato : 06-09-02 18:37

> [...]
> kommandoerne er udført, og derfor at det svært at se
evt. fejl.

> Kan det undgåes at et dos vindue lukkes automatisk ?

Hvis du har mulighed for det, så start dos-prompten op og
start bat-filen ved at skrive kommandoen/stien.

--
Annika Pedersen & Chili
http://annika.dk

Fra : Morten

Dato : 06-09-02 22:29

Jeg mener også man kan skrive "wait 1000"

-Morten