søger link med alle danske opdrætter ?
Fra : Chokmah

Dato : 06-09-02 17:15

er der nogen der kan hjælpe mig - mangler en han på et tidspunkt til
min Xoloth’ http://www.canis-minor.dk/mexikansk_nogenhund.htm
der er en der har en kendel her i landet men jeg kan sgu ikke finde
hende efter jeg har mistte mine boogmarks + jeg vil ha min en chivauva
MvH
Bo M Mogensen

Fra : Camilla Scharff

Dato : 09-09-02 21:40

"Chokmah" <chokmah@c.dk> skrev...
> [...]
> der er en der har en kendel her i landet men jeg kan sgu ikke finde
> hende efter jeg har mistte mine boogmarks + jeg vil ha min en chivauva

Har du prøvet at kontakte hende, der står som racerepræsentant for den
Mexikanske Nøgenhund (som i øvrigt IKKE er det samme som en Chihuahua...) på
klubbens hjemmeside (http://www.canis-minor.dk/)?? Om nogen må hun da kende
de opdrættere, der er i Danmark.

Mvh. Camilla

Fra : Kirsten Olsen

Dato : 09-09-02 22:54

On Fri, 06 Sep 2002 18:15:15 +0200, Chokmah <chokmah@c.dk>
wrote:

> [...]
>der er en der har en kendel her i landet men jeg kan sgu ikke finde
>hende efter jeg har mistte mine boogmarks

Her finder du billeder, samt link til FCI-standard og en
dansk opdrætter:

http://www.hundeinfo.dk/Hunderacer/M-N/Mexikansk_haarloes/

Hilsen Kirsten