sof 2
Fra : Futte

Dato : 06-09-02 16:32

Hej

Jeg er nybegynder i sof 2 sidder allerede fat i bane 1 "ved godt at der
tidlig" har skud alle "tror jeg nok" men kan ikke finde ud af hvordan jeg
kommer vider.

Futte

Fra : Jacob Holm Jorgensen

Dato : 06-09-02 17:43

Futte wrote:

> [...]
>
> Jeg er nybegynder i sof 2 sidder allerede fat i bane 1 "ved godt at der
> tidlig" har skud alle "tror jeg nok" men kan ikke finde ud af hvordan jeg

Ok, hvis man ikke lige kan huske hvilken bane, der er den første, kan du
så ikke lige komme med lidt flere detaljer?

Det plejer at være et sted man skal gå hen før en bane slutter, så hvis
du har skudt alle, skal du nok finde et sted der ligner en hule eller et
fartøj eller noget i den dur . Jeg vil gætte på det er i nærheden af
der hvor du skød de sidste bad guys.

Mvh. Jacob.

P.S. Info til næste gang, så hører et spørgsmål som dette hjemme i
news:dk.spil.computer.first-person-shooter .

Fra : Futte

Dato : 07-09-02 11:43

det er street misionen hvor jeg åben bart skal op et sted men den enste dør
hvor jeg kan komme ind er låste skal nok finde en nøgle der til

Fra : Snavox

Dato : 08-09-02 10:41

Hejsa.

det er street misionen hvor jeg åben bart skal op et sted men den enste dør
hvor jeg kan komme ind er låste skal nok finde en nøgle der til

Du skal om på siden af hotellet og klatre op af en stige og så klatre rundt
på gesimsen.

Hilsen Poul

---