En historie...
Fra : Sott

Dato : 06-09-02 16:35

Han bad hende rejse sig og sprede benene, og så
løb hans sperm ned ad hendes inderlår med en blød,
kildende fornemmelse der fik hele hendes krop til
at sukke af velvære og nydelse inden i - hvor hun
dog elskede denne følelse af at have hans sperm i
sig og på sig, og hvor hun dog nød tanken om, at
når de skiltes, så bar hun ham ligesom med sig i
op til 1½ dag, hvor hun pludselig ved et lille host
eller nys kunne mærke lidt af hans sperm glide ud
af hendes varme skød og fugte hendes bukser, om
det så var på kontoret, midt i kontortiden.

Som hun stod der foran ham, med mavebæltet på
og håndleddene lænket dertil, halvvejs hjælpeløs og
med store, kærlige brune øjne der så varmt og
elskende på ham - vågnede hans lyst til at lege med
hende igen. Han ville tage sig af hende og også
misbruge hende, for hun var hans, og det var be-
rusende at vide, at hun stort set var ude af stand til
at nægte ham noget, når først han havde bragt hende
i denne tilstand af overgivelse.

Han hjalp hende i natbukserne, og løsnede hende
lige længe nok til at hun kunne få natblusen på.
Hvor så hun sød ud, med hendes uglede rottehaler
og store forventningsfulde øjne.

Hun kunne aldrig helt vide, hvad han kunne finde på,
han vidste det ikke engang selv - han legede med
hende, og han gjorde det som faldt ham ind i nuet.
De levede begge så intenst i nuet, når de legede
sådan.

Han skubbede hende blidt ned i sofaen og gik ud i
køkkenet. Da han kom tilbage, havde han kogt ris
og han begyndte at made hende. Han gav hende
også juice og når noget løb ved siden af, fordi han
hældte for hurtigt, så slikkede han det af hendes
hals, og kyssede hende og hviskede "sikken en
lille gris, du er - drik nu pænt, så jeg ikke behøver
at straffe dig".

Han trak hendes bukser lidt ned og gjorde hende
helt våd med hans spyt, og så gned han ganske
lidt på hendes opsvulmede kilder - hun pressede
sit skød mod hans hånd, hun var så varm og
liderlig og ville bare så gerne have ham op i sig
igen, have noget op i sig - hendes fisse føltes
så åben og varm og våd og den kløede på den
lækreste, krævende måde så hun var ved at
sprænges af lyst. Han kørte hånden mod hendes
våde fisse og så stak han fingrene i munden på
hende og sagde, at hun skulle holde op med at
klynke.

Pludselig trak han hende ned fra sofaen, og vendte
hende rundt, så hun lå med overkroppen på sofaen
og numsen strittende lige i vejret. Han pressede
hurtigt og ubarmhjertigt en finger op i hendes
bagerste hul. Så rejste han sig og forsvandt, og
hun lå tilbage og kunne mærke hvordan hendes
egne safter blandede sig med hans sperm og
stille fugtede hendes hævede skamlæber.

Da han kom tilbage gav han hende masken med
kuglen til munden på, så hun ikke ville skrige så
højt, når han om lidt piskede hende med de to
nye, flotte piske som han havde glædet sig til
rigtigt at bruge på hende. Han lod den med de
mange små lædersnore glide kærtegnende ned
over hendes balder og han pressede ganske kort
skæftet op i hendes allerede våde fisse. Så trak
han den ud og lod den ramme hende halvhårdt
på hende balder. Han blev ved - indtil hendes
balder var varme og røde og meget stribede,
sikke et dejligt syn. Han tog den mere hårde pisk
og piskede hende endnu mere, til hun havde tårer
i øjnene, vred sig, klynkede og ikke ville mere.

Han løsnede hende ganske kort og beordrede
hende til at tage nattrøjen af og han fastgjorde igen
hendes håndled til mavebæltet. Så vendte han hende
rundt og gav hende brystklemmerne på, han vidste,
at det gjorde så ondt på hende, at hun næsten ikke
kunne bære det. Da han havde sikret sig, at klem-
merne sad ordentligt og godt, så trak han hende op
at stå og hev hende med ind i soveværelset, her
lagde han hende på sengen, så han kunne give bag-
siden af hendes lår samme omgang som hendes
balder havde fået før - han piskede også hendes
balder igen, selvom de efterhånden var meget røde
og opsvulmede. Indimellem græd hun, fordi smerten
var ubærlig, så kyssede og slikkede han hendes
kind og fortalte hende, at hun var en meget sød og
tapper lille pige, og nu skulle hun bare se, om lidt var
det overstået og hun ville få lov at sige tak.

Han kærtegnede hendes ømme balder og lår og
lod hende ligge og sunde sig lidt. Da han kom ind i
soveværelset til hende lagde han hende på ryggen,
løsnede lædermasken med kuglen og tog den og
brystklemmerne af, og så holdt han blidt om hende,
og hun fik lov at drikke lidt vand mens han hviskede
i hendes øre, at nu skulle hun være helt, helt stille.

Han spredte hendes ben og trak hende helt hen
til sengekanten, så gav han hende bind for øjnene
så hun ikke kunne se, hvad han fandt på. Han hentede
en af dildoerne og gjorde den våd af spyt og så
pressede han den langsomt og forsigtigt op i hendes
numse, mens han hviskede i hendes øre, at det var
okay at hun slappede af og nød det, hun skulle bare
være stille så ingen fandt ud af, hvilken liderlig lille
tøs hun var.

Mens hendes numse var helt udspilet af den store
dildo, så legede hans fingre lidt med hendes kilder,
og han pressede sin hårde, dejlige pik op i hende
- trak den ud igen, drillede hende. Hendes hjerte
bankede og hun ville bare så gerne have ham op
og ind i sig, så hun pressede sig ind mod ham, for
at han skulle vide, hvor meget lyst hun havde til ham.
Han vidste det godt, vidste godt at han fik hende
helt op at køre, så hun ikke vidste om hendes krop
fik orgasme eller om hun bare svævede, eller om
det var det hele i en stor forvirring.

Han trak sig ud af hende og lod hende ligge der
med spredte ben, helt henne ved sengekanten
med dildoen oppe i røven. Han tænkte på
hvor fedt det var, at hun ikke kunne se noget og
at hun var spændt fast til mavebæltet, han ville
snart finde på en måde, så han kunne binde hendes
fødder til noget, så hendes ben blev holdt spredt
mod hendes vilje, så hun blev helt hjælpeløs.

Han hev hende op at stå og trak hende med ud på
toilettet. Han placerede hende på maven hen over
badekarrets kant. Han spredte hendes ben og
hendes våde skamlæber - og så pressede han pikken
ind i hendes fisse og fyldte hende med hans varme
pis, så det løb ned af hendes inderlår og ned i risten
under håndvasken. "Sikken et lille svin du er, står og
pisser på min pik" sagde han og trak lidt i hendes
rottehaler. Så slog han hende hårdt på balderne
og sagde, at det ville han ikke finde sig i, og at han
måtte udtænke en ganske særligt ydmygende straf
til hans lille perverse tøs. Han tog bruseren ned og
spredte hendes ben lidt mere og så skyllede han
hende ren og pæn igen.

Bagefter slæbte han hende med ind i soveværelset.
Hun var efterhånden udmattet og træt og gik med ben
som rystede under hende. Han lagde hende
tilbage på sengen, ude ved kanten og med helt
spredte ben - han sikrede sig, at hendes bind for
øjnene sluttede helt tæt, så hun ikke kunne se noget
og så..........

Tusinde hilsner
Søs

Fra : QT

Dato : 06-09-02 17:38

Øhhh... kunne vi ikke se at få nogen til at tilfredstille den kvinde....

Spøg til side. Spændende historie, og rart at se at der er ved at komme gang
i ON-TOPIC indlæggene igen (og det må man jo i høj grad sige at dette indlæg
er).

Flere indlæg fra Søs, tak.

Mvh.

FreeMan

Fra : Tommy Bruus-Jensen

Dato : 06-09-02 18:25

"Sott" <sott_s@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[SNIP EN LEVENDE HISTORIE]

Uha, søs det var en vild historie. Selvom jeg ikke er til SM (det tror jeg
da ihvertfald at jeg ikke er - har aldrig rigtig prøvet det), så ku' man da
godt blive lidt tændt af det.

Men din historie skaber et par spørgsmål:

1) Er det ikke risikabelt at urinere i skeden?

2) Er du klar over hvor din lyst til at overgive dig selv _så_ meget til en
anden og få de her smæk?

mange hilsner
Tommy

Fra : Tomas O.

Dato : 06-09-02 18:28

Tommy Bruus-Jensen skrev:

> [...]
> det.
>
> Men din historie skaber et par spørgsmål:
>
> 1) Er det ikke risikabelt at urinere i skeden?

Det tror jeg ikke. Urin er sterilt medmindre vedkommende har en
eller anden vild sygdom.

Tomas

Fra : Sott

Dato : 06-09-02 18:31

"Tommy Bruus-Jensen" <tommy@fjern.bruus.dk> skrev i en meddelelse

Hej Tommy :0)

> Uha, søs det var en vild historie.

Nej, da - slet ikke, vel? *ser drillende ud*

> Selvom jeg ikke er til SM (det tror jeg
> da ihvertfald at jeg ikke er - har aldrig rigtig prøvet det), så ku' man
da
> godt blive lidt tændt af det.

Det kan umuligt sammenlignes med hvordan jeg har det,
jeg sværger, jeg kan slet ikke vente til i morgen, jeg
er helt og aldeles fortabt, jeg ender med at tigge og bede
ham om at tage mig på enhver tænkelig måde, helt uden
skam i livet.

> Men din historie skaber et par spørgsmål:
>
> 1) Er det ikke risikabelt at urinere i skeden?

*hæhæ* - jeg har spurgt vagtlægen, og det er det ikke.
Okay, han blev nu noget "stille" i den anden ende af røret
*fnis*. Men hans ord var noget i retning af, at det er stort
set sterilt og derfor ikke spor skadeligt på nogen måde,
så kunne jeg ikke helt dy mig, og spurgte: "hvad så hvis
man drikker det", og det ville også være helt ok. Det har
jeg nu ikke udpræget lyst til.

> 2) Er du klar over hvor din lyst til at overgive dig selv _så_ meget til
en
> anden og få de her smæk?

Hvis du spørger om, hvorfra lysten kommer - så ved jeg
det ikke helt. Men det er nok noget med at slippe kon-
trollen og ansvaret og bare få lov at være den "lille".

Jeg har meget ansvar og mange pligter i mit daglige liv,
så måske er det derfor, at det føles så befriende og
vidunderligt, at blive frataget alt for en stund, om det
så er retten til at bestemme over egen krop (jeg ved
godt, at reelt bliver jeg ikke frataget denne ret, men
giver den selv fra mig - men sådan føles det ikke, når
jeg underkaster mig).

Det kan også hænge sammen med, at jeg reelt ikke
blev draget omsorg for, dengang jeg var lille, hvorfor
jeg søger tilbage til en tilstand af umyndiggørelse og
finder nydelse i det.

Skal jeg være helt ærlig, så er jeg ligeglad - det er
bare så liderligt og lækkert for mig *S*.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Peter

Dato : 06-09-02 18:34

"Sott" <sott_s@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> eller nys kunne mærke lidt af hans sperm glide ud
> af hendes varme skød og fugte hendes bukser, om
> det så var på kontoret, midt i kontortiden.

ÅH hvilket dejligt indlæg kom igen Sott, vi er vilde med dig.

Fra : blimmer

Dato : 06-09-02 22:30

"Sott" skrev d. 06-09-02 16:35 dette indlæg :

> og så..........
>
> Tusinde hilsner
> Søs

Hej Søs

Har lige læst "historien" og kommentarerne.

Må bare lige skrive til dig at det
fan'me er frækt og pirrende!
Hvis den bunder i noget virkelighed, er der kun en ting at sige:
Heldige tøs!
Har selv prøvet "ham" situationen.
Lad os endelig få mere af samme skuffe

Hilsner fra en ny i gruppen

Blimmer

http://www.kandu.dk/

Fra : Sott

Dato : 08-09-02 22:40

"blimmer" <blimmer.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

Hej Blimmer og velkommen til :0)

> Må bare lige skrive til dig at det
> fan'me er frækt og pirrende!

Ja, jeg er også lidt vild med min dejlige fantasi *G*.

> Hvis den bunder i noget virkelighed, er der kun en ting at sige:

Det var fantasi, inddragende nogle elementer som
er afprøvet, nogle som jeg gerne så afprøvet og
nogle jeg ikke havde overvejet så nøje :0).

> Heldige tøs!

Ja, det er jeg sandelig. Virkeligheden kan være
meget anderledes end fantasierne, og bedre.
Ikke nødvendigvis "mere" eller vildere, bare bedre.

> Har selv prøvet "ham" situationen.
> Lad os endelig få mere af samme skuffe

Nu er noget af det oplevet, og det er og var himmelsk.
Så jeg kan godt subscribe til det med mere af samme
skuffe *fnis*.

Tusinde hilsner
Søs