Muligvis OT: email - snailmail?
Fra : Kresten K. Jeppesen

Dato : 06-09-02 16:28

Ved ikke om det er den rette gruppe til lidt brok, men jeg prøver.

Har TDC flyttet ham der normalt står for alt.binaries grupperne (som jo
ikke spiller for vildt i tiden) over på mailserveren? I hvert fald har jeg
endnu ikke modtaget mails sendt i formiddags (godt nok fra Århus som er ret
langt væk her fra København, meeen). Ej heller har jeg modtaget nogle af de
test-mails jeg har sendt til mig selv i løbet af dagen og jeg skulle da mene
at de ikke nødvendigvis skal så langt.

På driftstatussiden står der ikke et kuk om mailproblemer.
Så er email=snailmail hos TDC eller hvad? Eller er det kun mig der har
problemer?

K. Jeppesen

(Skylder måske lige at sige at jeg har Netexpress ADSL)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-09-02 18:07

Fri, 6 Sep 2002 17:28:26 +0200, skrev "Kresten K. Jeppesen"
<kkj@post.opasia.dk>:

>Har TDC flyttet ham der normalt står for alt.binaries grupperne (som jo
>ikke spiller for vildt i tiden) over på mailserveren?

Mailserveren fejler tilsyneladende ikke noget her, prøv at spørg
i news:tele.internet