MS Windows
briani 27239
Gennemsigtighed i XP
Fra : Martin K

Dato : 06-09-02 15:54

Hey...

Ved det har været oppe før, men kan ikke finde det. Nu har jeg brugt ½ time
på at finde ud af, hvordan man sætter skygger på ikonerne i XP Pro UK, men
det vil bare ikke lade sig gøre. Nogle der har et hint ?

På forhånd tak...

--
Martin K

Fra : preben nielsen

Dato : 06-09-02 17:05

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> skrev i en
meddelelse news:alafie$g69$1@sunsite.dk...
> [...]
Pro UK, men
> det vil bare ikke lade sig gøre. Nogle der har et hint ?

I den danske:

Kontrolpanel->System->Avanceret->Visuelle Effekter->Brug skygger
til ikoner på skrivebordet

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Morten Lyngsø

Dato : 06-09-02 17:43

> Kontrolpanel->System->Avanceret->Visuelle Effekter->Brug skygger
> til ikoner på skrivebordet

Findes der noget tilsvarende i XP Home Edition

ml

Fra : Louby

Dato : 06-09-02 18:35

"Morten Lyngsø" <mortenly@image.dk> skrev i en meddelelse

> Findes der noget tilsvarende i XP Home Edition

Ja det der står skrevet øverst i denne mail

Mvh Louby

Fra : Martin K

Dato : 07-09-02 11:34

preben nielsen wrote:
> Kontrolpanel->System->Avanceret->Visuelle Effekter->Brug skygger
> til ikoner på skrivebordet

Jeg takker og bukker, det var lige hvad der skulle til

Takker igen...

--
Martin K