servics manualer til en 8310
Fra : Tim Andersen

Dato : 06-09-02 15:18

servics manualer er der nogle der ligger inde med sådan en !!!

Fra : Michael Jensen

Dato : 06-09-02 15:28

"Tim Andersen" <tyty@andersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> servics manualer er der nogle der ligger inde med sådan en !!!

Hej Tim!

Det gør Nokia. Hvis du går ind på www.nokia.dk/mobiltelefoner/8310/ og
trykker på "Manualer" i højre side, vil du kunne få fat i online udgave :)

Venlig Hilsen

Michael

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-09-02 15:43

Michael Jensen skrev:

>Det gør Nokia. Hvis du går ind på www.nokia.dk/mobiltelefoner/8310/ og
>trykker på "Manualer" i højre side, vil du kunne få fat i online udgave :)

En servicemanual er ikke det samme som en brugermanual.

Venligst,
Lasse Hedegaard

** Nu også unlocking af Ericsson T39, T65 og T68 **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Fra : Tim Andersen

Dato : 06-09-02 17:16

det er rigtig en servicemanual er et diagram over en tlf og det er den jeg
mangle, men jeg har fundet den, men tak for svaren