MS Windows
briani 27239
Registrerings databasen
Fra : Jacob

Dato : 06-09-02 14:49

Hey Ng

Her for leden kom jeg til at overglocke mit Grafikkort med NVmax. Fandt så
ud af at det hjalp at oprette et nyt brugernavn (kører XP). Nok om det. Jeg
havde nogle oplysninger i min registrerings database som så ikke blev
overført til det nye brugernavn. Kan jeg ikke få fat i den del af regbasen i
mit gamle brugernavn uden at skulle ind i det? Mit gamle brugernavn ser ikke
for smart ud efter jeg brugte NVmax!

Det ville egentlig være endnu bedre hvis jeg på en eller anden måde kunne
annullere de ændringer jeg lavede med NVmax, kan man det?

--
Mvh Jacob

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 06-09-02 19:51

"Jacob" <jacob@pfu-web.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mit gamle brugernavn uden at skulle ind i det? Mit gamle brugernavn ser

Jeg mener egentlig at registreringsdatabasen er den samme for alle brugere
og at data fra HKEY_USERS bliver overført til HKEY_CURRENTUSER ved logon, så
du burde kunne finde resten under HKEY_USERS

--

Stig Meyer Jensen

Fra : Jacob

Dato : 06-09-02 21:56

> du burde kunne finde resten under HKEY_USERS

Fandt jeg så også lige ud af. Men tog nu alligevel det lange skridt mod en
formatering. Det jeg lavede med NVmax begyndte også at gå ud over mine andre
brugernavne.
Surt show, men nu kører det hele igen.
Mange tak for hjælpen!

--