moderløse killinger.
Fra : lisbeth henriksen

Dato : 06-09-02 14:48

hej allesammen.

så nu er tiden inde til at de små moderløse killinger er ved at være
rejseklar.... snøøøøft.
der er fundet hjem til 2 af dem, men jeg mangler gode hjem til de 2
sidste som er Bertha og Bull...
Så hvis der er en af jer der leder efter en lille dejlig killing der er
vacc, har fået ormekur og loppekur så har jeg 2.
Pengene for killingerne går selvfølgelig til tortiekontoen... så der er
lidt mere til de små stakler som evt kan komme i bekneb.
killingerne kan ses under mit album.....

knuzzer fra

lisbeth henriksen.

NB. lige en god weekend til jer allesammen.

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 06-09-02 14:43

> der er fundet hjem til 2 af dem, men jeg mangler gode hjem til de 2
> sidste som er Bertha og Bull...

Du har tilfældigvis ikke mulighed for at tage nogen flere billeder af dem
vel?

Mvh
Vibeke J

Fra : tahquamenons

Dato : 09-09-02 21:11

hej vibeke.
det kan du tro at jeg har..... jeg ligger nogle nye billeder ind af dem
imorgen formiddag.
knuzzer fra

Lisbeth.

http://www.kandu.dk/

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 10-09-02 21:10

> hej vibeke.
> det kan du tro at jeg har..... jeg ligger nogle nye billeder ind af dem
> imorgen formiddag.
> knuzzer fra

Hej Lisbeth :)
Er det bare mig som ikke kan finde dem?