En rigtig bidsk dræberhund!
Fra : John

Dato : 06-09-02 13:26

Fra : anita

Dato : 06-09-02 13:50

"John" <nospam4me@yoda.net> skrev i en meddelelse
news:ala6t3$27gv$1@news.cybercity.dk...
> http://d21c.com/walpurgis9/dogs/part2/0034.gif
>
> ;) - John.

Ja, den ser godt nok farlig ud

Fra : Chokmah

Dato : 06-09-02 14:42

On Fri, 6 Sep 2002 14:26:13 +0200, "John" <nospam4me@yoda.net> wrote:

>http://d21c.com/walpurgis9/dogs/part2/0034.gif

Ohh jeg er faktisk på udkik efter sådan en - der var en link til alle
kendler i danmark hvor jeg fandt 2 - men de havde ikke nogen med
rotweiler tegninger - endnu
der er well ikke nogen der har denne link eller ved hvor man kan købe
en sådan lille chiwaua ( ved ikke hvordan det staves )
MvH
Bo M Mogensen

Fra : x Vuf x

Dato : 06-09-02 15:11

Fri, 06 Sep 2002 15:42:16 +0200, Chokmah wrote:

> [...]
>der er well ikke nogen der har denne link eller ved hvor man kan købe
>en sådan lille chiwaua ( ved ikke hvordan det staves )

En dejlig chihuahua ja, men hvad med dværgpincher? Den fås som regel
i de farver, og det er en (dobberman)-pincher.

--
Mvh Sonja P. nospam@sonpet.com http://www.sonpet.com

Den som kun ta´r spøg for spøg og alvor kun alvorligt,
han og hun har faktisk fattet begge dele dårligt. Piet Hein

Fra : Chokmah

Dato : 06-09-02 17:00

On Fri, 06 Sep 2002 16:11:05 +0200, x Vuf x <nospam@sonpet.com> wrote:

>En dejlig chihuahua ja, men hvad med dværgpincher? Den fås som regel
>i de farver, og det er en (dobberman)-pincher.

jamen jeg er egentligt ligeglad jeg skal bare have en der ikke fylder
for meget er korthårdet til at underholde den jeg har med - tanken var
måske også at have lidt avl - fordi strengt taget kan man jo godt
nøjes med et gade x - men selv de er well svære at få så små ?

MvH
Bo M Mogensen

Fra : x Vuf x

Dato : 06-09-02 18:15

Fri, 06 Sep 2002 18:00:04 +0200, Chokmah wrote:

> [...]
>måske også at have lidt avl - fordi strengt taget kan man jo godt
>nøjes med et gade x - men selv de er well svære at få så små ?

Hvilken hund har du da i forvejen?

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 07-09-02 13:26

"Chokmah" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> måske også at have lidt avl - fordi strengt taget kan man jo godt
> nøjes med et gade x - men selv de er well svære at få så små ?

Helt ærligt kokser jeg når jeg læser den slags indlæg .. det skal være
en hund der opfylder alle menneskets krav . .. uden at spørge om
mennesket kan opfylde hundens krav ... hvilket er det spørgsmål jeg
stiller mig selv hver gang jeg står og skal have ny hund .. (derfor
har jeg erkendt at det fremover er racerene collier jeg skal have...
men det var en sidebemærkning )

Du skriver endvidere udover at det skal være en korthåret , der ikke
fylder for meget .. at du har lidt avl i tankerne fordi .. osv ...
og min bemærkning hertil er at hvis man skriver at man godt kan
"nøjes" med et gadex .. ja så skal man ikke have en hund af racen
bland danois .. for disse er hunde med en hunds krav til livet og
omgivelserne akkurat som en raceren hund ... der er ikke noget med at
"nøjes" !!!!!

MEN anskaffer man sig en hund af bland danois racen skal man tænke sig
om og gå ind og sikre sig (så godt man kan ) dels hvilke racer der er
i hunden og dels evt psykiske og fysiske ting der kan have sneget sig
ind fordi man altså ikke har de samme tjek/undersøgelser på
blandingshunde som man har på racerene hunde .. og jeg mener
oprigtigtalt at man ikke skal anskaffe sig blandingshund og samtidig
have avl i tankerne

hejhils fra Ami

Fra : Chokmah

Dato : 07-09-02 14:14

On Sat, 7 Sep 2002 14:25:39 +0200, "Anne-Marie Prange Madsen"
<ampm@ribe.bynet.dk> wrote:

>Helt ærligt kokser jeg når jeg læser den slags indlæg ..

Øhh JOW =?

>det skal være
>en hund der opfylder alle menneskets krav . .. uden at spørge om
>mennesket kan opfylde hundens krav ...

jamen det er lidt noget andet det her - den her skal sådan set bare
være selskabs hund for min hund - jeg er da sikker på at jeg kommer
til at sætte lige så meget pris på den som den jeg har .... men
grundplanen er at jeg synes den jeg har vil have godt af selskab - har
ikke meget plads så det skal være en lille hund !

> hvilket er det spørgsmål jeg
>stiller mig selv hver gang jeg står og skal have ny hund .. (derfor
>har jeg erkendt at det fremover er racerene collier jeg skal have...
>men det var en sidebemærkning )

jow !

>Du skriver endvidere udover at det skal være en korthåret , der ikke
>fylder for meget .. at du har lidt avl i tankerne fordi .. osv ...

Øhh kun hvis den er ægte man avler well ikke friviligt på et gade x ?

> [...]
>bland danois .. for disse er hunde med en hunds krav til livet og
>omgivelserne akkurat som en raceren hund ... der er ikke noget med at

der er ingen af mine dyr der *nøjes* min hund ligger pt under min
dyne og sover - fuglen sider og skvaller oven på mit hovede og
skilpaderne har lige fåed rejer så .....

>MEN anskaffer man sig en hund af bland danois racen skal man tænke sig
>om og gå ind og sikre sig (så godt man kan ) dels hvilke racer der er

ja man skal jo genre vide hvad den er blandet i mellem ....

>i hunden og dels evt psykiske og fysiske ting der kan have sneget sig
>ind fordi man altså ikke har de samme tjek/undersøgelser på
>blandingshunde som man har på racerene hunde ..

det vil man selvføligt se på om end jeg tviler på om du kan få en hund
der vejer mindre ind 1½ kg og er et x

> og jeg mener
>oprigtigtalt at man ikke skal anskaffe sig blandingshund og samtidig
>have avl i tankerne

der i er jeg enig

MvH
Bo M Mogensen

Fra : Nina El Falaki

Dato : 06-09-02 17:13

LOL LOL, det får mig til at tænke på et skilt jeg så på et perserbur på en
katteudstilling: Achtung: Kampfkatze (for ikke tyskkyndige: Advarsel:
kampkat)

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats