Er der nogen som har hørt det nye Loveshop~
Fra : Mikkel Calum

Dato : 06-09-02 11:50

- og er det godt?

Mikkel Calum

Fra : ChriZ

Dato : 06-09-02 12:00

Det er i særklasse.. kan varmt anbefales...! Men du skal være hurtig, hvis
du skal nå at høre sangene live... 2 koncerter i Pumpehuset i dag og i
morgen.. i aften er udsolgt..

ChriZ

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 06-09-02 12:02

Mikkel Calum wrote:

> - og er det godt?

Nu har jeg først nyligt opdaget dette fremragende band så
jeg kender ikke så meget til deres andre plader, men jeg
synes det er mægtig godt. Klart den bedste danske udgivelse
sidste år. En håndfuld af de rigtig stærke og kun en enkelt
rigtig misser ("S.T.O.P") - men smag og behag..

Ulrik Magnusson

Fra : Peter Theglev

Dato : 06-09-02 12:06

d. 06/09/02 12:50 skrev Mikkel Calum på mca@krak.dk i artiklen
ala19a$3kr$1@sunsite.dk:

> - og er det godt?
>
> Mikkel Calum

Lækkert album - specielt 1. skæring: Alle har en drøm at befri. Mums!
Dog - jeg synes ikke heeeelt det når op på f.eks. "Det Løse Liv".

Peter