harold and maude
Fra : etta place

Dato : 06-09-02 12:11

hvorfor viser de aldrig den på en eller anden kanal? så den for ca 20 år
siden og syntes den var fremragende.
man skulle tro den ville dukke op efter theres something 'bout mary.

etta

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 06-09-02 19:50

etta place skrev:
> hvorfor viser de aldrig den på en eller anden kanal? så den for ca 20
> år siden og syntes den var fremragende.
> man skulle tro den ville dukke op efter theres something 'bout mary.

Prøv at skrive til DR, TV2 og eventuelle andre kanaler, du skulle have
lyst til, og foreslå den til deres filmrepertoire.

Jeg har aldrig set Harold and Maude, selvom jeg har hørt den refereret
en gang imellem. Der er en eller anden nyere film (måske serie), hvor
Harold and Maude omtales nostalgisk af vistnok et nyforelsket par i en
romantisk komedie. Jeg kan ikke huske hvilken film - er der mon nogen,
der genkender beskrivelsen?

--
Peter Brandt Nielsen / http://brandtnielsen.adr.dk
»Jeg tør ikke gå fra mit tv

Fra : Morbid Angel

Dato : 27-09-02 17:25

On Fri, 6 Sep 2002 13:10:59 +0200, "etta place" <etta@place.net>
wrote:

>hvorfor viser de aldrig den på en eller anden kanal? så den for ca 20 år
>siden og syntes den var fremragende.
>man skulle tro den ville dukke op efter theres something 'bout mary.
>
>etta

Kommer snartr på region 2 DVD =)
http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=8391

mvh

MA

Fra : Brian Petersen

Dato : 27-09-02 21:35

Fantastisk film. Glæder vi os til.

Fra : Severus Snape

Dato : 05-10-02 23:43

wrote:

>hvorfor viser de aldrig den på en eller anden kanal? så den for ca 20 år
>siden og syntes den var fremragende.
>man skulle tro den ville dukke op efter theres something 'bout mary.
>
>etta

Da jeg læste i Tyskland for ca 20 år siden, gik den i enhver
universitesby stort set uafbrudt... en rigtig kult-film! Jeg viser den
stdigvæk for enhver 9.klasse jeg har - den er til at blive klog af...
se den endelig, ellers kunne den jo osse uploades i dbf