MS Windows
briani 27239
Nero Burning Rom
Fra : Mogens H. H.

Dato : 06-09-02 11:23

Hjælp !!

jeg har installeret Nero 5.5 i Windows XP
men programmet vil ikke starte.der sker intet,
de øvrige programmer i Nero virker godt nok.
på forhånd tak.
Mogens

Fra : Flemming Jacobsen

Dato : 06-09-02 11:29

>"Mogens H. H." skrev i en meddelelse
> jeg har installeret Nero 5.5 i Windows XP
> men programmet vil ikke starte.der sker intet,
> de øvrige programmer i Nero virker godt nok.
> på forhånd tak.

opdater til 5599

http://www.nero.com/en/index.html#download

Mvh

/Flemming

Fra : Pico

Dato : 06-09-02 17:58

Flemming Jacobsen wrote:

> opdater til 5599

Hvorfor anbefaler I altid det ? Jeg køre 5.00.3 i Win XP Pro uden
nogen problemer.
Pico

Fra : Lars Stokholm

Dato : 06-09-02 18:11

In news:dk.edb.system.ms-windows Pico wrote:

>Hvorfor anbefaler I altid det?

Det er derfor der er opdateringer til. For at løse problemer (og for
at tilføje ny funktionalitet).

>Jeg køre 5.00.3 i Win XP Pro uden nogen problemer.

Så har du jo ikke nogen grund til at opdatere. Det er jo fint nok for
dig.

--
Lars Stokholm (resided somewhere in North Zealand, Denmark)
"We just like the dots" - Michael Stipe on R.E.M.'s name.

Fra : Leony

Dato : 07-09-02 23:24

"Pico" <Pico@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor anbefaler I altid det ? Jeg køre 5.00.3 i Win XP Pro uden
> nogen problemer.

Nogle få er heldige og har ikke problemer. Andre må opdatere og workarounde
i et væk.
Tit får man nogle nye funktioner når man opdaterer et program eller en fejl
man døjer med er rettet.
Nero understøtter officielt først XP fra version 5.5.5.1, derfor er du en af
de heldige, som ikke behøver opdatere - vær glad for det.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Pico

Dato : 08-09-02 17:05

Leony wrote:
> [...]
> Nero understøtter officielt først XP fra version 5.5.5.1, derfor er
> du en af de heldige, som ikke behøver opdatere - vær glad for det.

Det var jeg også lige indtil i går, der ønskede jeg at brænde en ISO
direkte med Nero i stedet for at pakke den ud med ISOBuster, det
kunne jeg ikke så jeg opgraderede til Nero v. 5.59 og så var det
problem løst, men jeg må så samtidig indrømme der er nogle faciliteter
i den nye der er ret gode.
Pico

Fra : Leony

Dato : 09-09-02 08:09

"Pico" <Pico@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse

> problem løst, men jeg må så samtidig indrømme der er nogle faciliteter
> i den nye der er ret gode.

Glæden ved at opdatere. På den måde får man også mest ud af sine penge