Nye Nokia-telefoner, 3510i og 3650
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-09-02 10:13

Hva' sir' I til dem?

http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/3510i/
http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/3650/

Venligst,
Lasse Hedegaard

** Nu også unlocking af Ericsson T39, T65 og T68 **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Fra : Michael Jensen

Dato : 06-09-02 15:30

> Hva' sir' I til dem?

Jeg synes 3650, ser meget spændende ud, mens jeg stadig ikke bryder mig så
meget om 3510i, pga. af den selvsagt er næsten magen til 3510.

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 06-09-02 15:49

"Michael Jensen" <michael@freezzFJERNDETTE.dk> wrote in message
> "Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> >

> Jeg synes 3650, ser meget spændende ud, mens jeg stadig ikke bryder mig så
> meget om 3510i, pga. af den selvsagt er næsten magen til 3510.

Jeg synes da 3510i er SUPER fed... Den har jo lige alt det, 3510 mangler:
farveskærm og java.

Jeg har godtnok gået og ventet på 6610, men tror at 3510i kunne være noget
for mig...

MVH Kenneth..

Fra : R. Petersen

Dato : 06-09-02 19:35

> Jeg har godtnok gået og ventet på 6610, men tror at 3510i kunne være
> noget for mig...

Det er det der er problemet ved Nokia. De er så længe om at lancere deres
telefoner. Så når man endelig er ved at udskifte den gamle 3210 med den
nye smarte model, så præsentere de en ny man kan gå og vente på i en
evighed. Derfor jeg stadig har min gamle 6210. Den kan sgu' alt hvad jeg
søger, og så virker den bare. Den er to år gammel nu. Ingen problemer.

Fra : Michael Jensen

Dato : 07-09-02 08:10

"Kenneth Egholm" <kenneth@FJERNDETTEegholm.org> skrev i en meddelelse
> Jeg synes da 3510i er SUPER fed... Den har jo lige alt det, 3510 mangler:
> farveskærm og java.

Jeg synes dens design er super klamt, den telefon er bare for koldset, men
okey, det er jo kun min mening :)

Fra : **TRADS**

Dato : 06-09-02 16:05

Så heller den nye fra Panasonic
http://www.panasonic.dk/gd67/

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 06-09-02 16:38

"**TRADS**" <trads@maskulin.dk> wrote in message
> Så heller den nye fra Panasonic
> http://www.panasonic.dk/gd67/

Ja, den ser sku også ret sej ud...

ØV, jeg mangler java i den

Fra : Johnny K. Olesen

Dato : 07-09-02 10:19

Har leget med den i en halv times tid, og må sige at jeg ikke er vild
med den. Hvis man bare een gang har haft en Samsung T100 mellem
hænderne, så virker farveskærmen på GD67'eren ikke overbevisende...

Menuerne minder meget om SonyEricsson T68.

/ Johnny

Fra : Matthiessen

Dato : 06-09-02 16:31

> http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/3510i/

Smart udspil af nokia at lancere 3410 og 3510, og så den samlede løsning i
form af 3510i....
Alle pop'erne ska jo ha det nyeste og smarteste, så alle dem som har en 3410
/ 3510, ska nu ud og købe ny igen... Ligesom mig :(

/Anders

Fra : Ally

Dato : 06-09-02 17:04

> [...]
> Alle pop'erne ska jo ha det nyeste og smarteste, så alle dem som har
> en 3410 / 3510, ska nu ud og købe ny igen... Ligesom mig :(

Hvis du har enten en 3410 eller 3510, er du så virkelig så desperat efter
noget nyt, at du allerede nu, få måneder senere, skal have ny telefon?

M.v.h.
Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Matthiessen

Dato : 06-09-02 17:23

"Ally" <quincy_md@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvis du har enten en 3410 eller 3510, er du så virkelig så desperat efter
> noget nyt, at du allerede nu, få måneder senere, skal have ny telefon?

mange vil nok nemt kunne finde på det :) - dog vil jeg ikke spilde penge på
det - de ekstra features kan man knap nok benytte til noget (mms, java), og
farveskærmen er kun gejl.

Måske kan det tænkes, at 3410 og 3510 kun var "test"-modeller til
3510i-modellen ?

/Anders

Fra : Ally

Dato : 06-09-02 17:35

> mange vil nok nemt kunne finde på det :) - dog vil jeg ikke spilde
> penge på det - de ekstra features kan man knap nok benytte til noget
> (mms, java), og farveskærmen er kun gejl.

Så er jeg mere rolig Jeg er enig med dig. Sålænge GPRS er så hamrende
dyrt, og UMTS endnu er fantasi, sålænge har jeg ikke behov for at tage
billeder eller video, sende musik og billeder og lign.

> Måske kan det tænkes, at 3410 og 3510 kun var "test"-modeller til
> 3510i-modellen ?

Det tænkte jeg også på, da jeg i dag hørte om 3510i'eren. Jeg tror ikke, det
er tilfældet med 3410'erne, men det undrer mig, at Nokia laver både en 3510
og 3510i. I det hele taget synes jeg, at Nokia's modelprogram bliver mere og
mere sammenrodet. Det var sgu tider, dengang der var tydelig forskel på
3xxx-, 5xxx-, 6xxx- osv. serien. Det bliver mere og mere udvasket...
PDA-funktioner kommer til, farveskærme på tværs af modelnumre... oh well,
jeg er glad og tilfreds med min 3510 (uden i).

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Matthiessen

Dato : 06-09-02 18:13

"Ally" <quincy_md@hotmail.com> skrev i en meddelelse

<snip>

> [...]
> mere sammenrodet. Det var sgu tider, dengang der var tydelig forskel på
> 3xxx-, 5xxx-, 6xxx- osv. serien. Det bliver mere og mere udvasket...

fuldt ud enig - spørgsmålet er så, hvorfor de ikke kan se det selv ( eller
kan de ?)

> PDA-funktioner kommer til, farveskærme på tværs af modelnumre... oh well,
> jeg er glad og tilfreds med min 3510 (uden i).

samme her :) - dog ville det være prikken over i'et at ha farveskærm ;)

/Anders

Fra : Ally

Dato : 06-09-02 20:48

>og
>fuldt ud enig - spørgsmålet er så, hvorfor de ikke kan se det selv ( eller
>kan de ?)

Det må vi næsten spørge Nokia om Der var engang, jeg havde tjek på
alle modellerne... men det har jeg opgivet nu. Det er en stor
pærevælling af modeller med mere eller mindre identiske specs.

>samme her :) - dog ville det være prikken over i'et at ha farveskærm ;)

Ja, det ville det, men af dømme udfra billederne fra www.nokia.dk,
synes jeg ikke, det virker så tiltalende. Selv til opstartsbilledet er
der brugt dithering, så det bliver noget fnidret noget. Men
blære-faktoren er komplet med farvedisplay

De venligste hilsener

Allan

--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Peter Rongsted

Dato : 07-09-02 12:56

Ally <quincy_md@hotmail.com> wrote:

[snip]
> [...]
>der brugt dithering, så det bliver noget fnidret noget. Men
>blære-faktoren er komplet med farvedisplay

Billederne af telefoner i reklamer er næsten altid simulerede. 3510i kan
vise 4096 farver, så der er ikke behov for at bruge dithering så hårdt
som på billedet. Hvis Nokia har brugt det til opstartbilledet, er det
nok for at spare plads i memory. Resten af telefonen kører sikkert uden.

Peter