Rod i det lille hjem
Fra : Ole Würtz

Dato : 21-02-01 04:08

Hej
Jeg har ( eller rettere sagt skulle have ) Office2000 Premium et eller andet sted. Men nu har jeg brugt hele natten på at lede efter CD'erne 1 og 2, som ligger i den samme kassette.
Jeg er ved at omkonfigurere Outlook, og den "dumme" maskine spørger så efter Premium-CD'en. Men som sagt kan jeg jo ikke finde den.
Tålmodigheden er opbrugt, og jeg opgiver.
Og så er det jo at gode dyr er rådne, eller hva' det nu hedder.
Hvad gør man?
Jeg vil jo være slemt ked af at skulle ud og købe et nyt sæt!

Med venlig hilsen
Ole

Fra : Carsten Riis

Dato : 21-02-01 08:37

"Ole Würtz" wrote:

> Hej
> Jeg har ( eller rettere sagt skulle have ) Office2000 Premium
> et eller andet sted.
> Hvad gør man?

Bruger situationen til at rydde op, medmindre du har mange penge.

Forslag
- sætte papirer i system (mapper, "arkiver", etc.)
- skaffer tøjkurve til vasketøjet
- klapkasser til "stumperne".
- bed-rollers til ting som kan ligge under sengen/sofaen.
- cd-holdesystemer til cderne
osv osv osv osv osv.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Til OutlookEkspress brugere:

Fra : Ole Würtz

Dato : 21-02-01 09:51

Det lyder jo som gode og sunde forslag, som selv min mor kunne være kommet med. Desværre har jeg en mistanke om, at at vi skal udvide foranstaltningerne med en mere moderne anordning i form af en elektronisk dørkontrol. ) Systemerne virker jo kun i det omfang at de anvendes, og med tre teenages-unger er det altså ikke lige let at holde styr på tingene.
det kan selvfølgelig også være det en fordi jeg mangler en "osv osv osv osv osv", men den var ikke på udsalget i år.

Ole Würtz

Carsten Riis <carsten@car_ST_en.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:3A936F5C.C0CC5661@car_ST_en.dk...

Fra : Carsten Riis

Dato : 21-02-01 11:25

"Ole Würtz" wrote:

> Systemerne virker jo kun i det omfang at de anvendes, og med
> tre teenages-unger er det altså ikke lige let at holde styr på
> tingene.

Det er så et opdragelsesproblem. Som vist nok går udover dette forums
kompetence

Det er vel dit hus de bor i?

> det kan selvfølgelig også være det en fordi jeg mangler en
> "osv osv osv osv osv", men den var ikke på udsalget i år.

ROFL.

Fra : :-:Janner®:-:

Dato : 21-02-01 23:22

DU ringer til Microsoft og får dem til at sende dig et sæt nye cd'er. Så
send som idag har jeg bestilt en ny Win 2 K cd da jeg havde et lille uheld
med den originale der knækkede under mystiske forhold.

Mener det var omkring 130 spir for en erstatning.

Det er Leth'

Hygge

Janner