problem under ændring af data i database m~
Fra : Bashful

Dato : 06-09-02 08:01

Hejsa,

Jeg har nogle problemer som jeg virkelig håber I kan hjælpe mig med.

Jeg har netop opgraderet min PHPMyAdmin til version 2.3.0 fordi jeg
håbede/regnede med at dét ville løse mit problem. Det handler simpelthen om,
at jeg uden problemer kan få lov til at se min database, jeg kan se
tabeller, se rækkerne i tabellerne, se ændre i dataene - problemet ligger i,
at jeg ikke kan få lov til at foretage nogle ændringer.
Hvis jeg har ændret i nogle data og så klikker på save, så får jeg "The Page
Cannot Be Displayed"-404-fejlen.... denne fejl får jeg også hvis jeg prøver
at omdøbe en tabel, at oprette en tabel, eller en hvilken som helst anden
funktion jeg vil udføre!!!

Hvorfor er det sådan?? Hvad skyldes dette problem?? Er det et problem i
opsætningen af dén dér config.inc.php-fil?? eller når det handler om at
jeg sagtens kan se min database, er det så noget read-only-stads?? ALTSÅ,
HVORFOR er det muligt at browse igennem indholdet, ALT indholdet, og så få
The Page Cannot Be Displayed-fejlen når jeg vil gemme en ændring eller
oprette nye tabeller???

Håber på nogle interessante svar da problemet her skubber min deadline til
et efterhånden kritisk punkt... ;o/

Med venlig hilsen

Kasper

Fra : Tinky Winky

Dato : 06-09-02 08:43

> [...]
prøver
> at omdøbe en tabel, at oprette en tabel, eller en hvilken som helst anden

Bruger du Apache 2? Hvilken version af Apache, PHP og MySQL bruger du?

Fra : Bashful

Dato : 06-09-02 09:02

> Bruger du Apache 2? Hvilken version af Apache, PHP og MySQL bruger du?

Jeg bruger IIS på min Windows 2000 maskine med den seneste Service Pack 3.
Min MySQl er version 3.23.49 så vidt jeg lige kan finde frem til, og min PHP
er version 4.2.1.
Jeg håber dette kaster lidt mere lys over problemet.

Kasper