vinduesgitter
Fra : Bettina

Dato : 06-09-02 07:32

En af mine venner har loge fået to vidunderlige kattekillinger. Han bor i
lejlighed på 3. sal og vil selvfølgelig gerne kunne have vinduerne åben i
sommervarmen. Det er helt almindelige gammeldags vinduer og så var det jeg
synes, jeg engang så et link herinde til noget gitter man kunne sætter på
vinduerne, så de kunne holdes åben uden at kattene kan falde ud. Er der
nogen der ved hvad jeg taler om ?

Bettina

Fra : Gitte J. Lock

Dato : 06-09-02 07:41

Måske er det denne her... prøv at se på (sorry, aner ikke hvordan det der
"make a shorter link" fungerer linket nedenfor. Det er godt nok tysk, men
hvis du har brug for lidt amatørtysk oversættelse, så siger du bare til
http://www.trixie.de/tr/16000/artikeldetail.html?aid=13120&kattree=280-314&p
kat=280
Vi har endnu ikke købt det, men regner da med at skulle prøve det (vores
vinduer er nemlig netop den slags).
Mvh. Gitte

Fra : Gitte J. Lock

Dato : 06-09-02 07:46

Der skulle lige have været indsat parentes-slut efter "fungerer"...
-Gitte

Fra : Katrine Nederby

Dato : 06-09-02 12:05

>sorry, aner ikke hvordan det der
> "make a shorter link" fungerer

Hej Gitte.

Du går såmænd bare ind på www.makeashorterlink.com ,smider dit lange link i
boksen klikker "make a shorter link", og så får du serveret en kort version

Mange hilsner
Katrine

Fra : Bettina

Dato : 06-09-02 13:21

mjoh, det var nok det jeg havde set
men nu åbner viduerne op , den anden vej...øm altså i højre side, ikke i
bunden

men princippet kan vel bruges begge veje

Bettina

Fra : marianne hellemose

Dato : 06-09-02 09:32

Hej Betina
Det er rimelig nemt at lave af nogle lister og voliere eller
kyllingenet, selv jeg og mine tommelfingre fik lavet det
da jeg boede i lejlighed, har desværre ingen billeder af det

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 06-09-02 10:40

> Det er rimelig nemt at lave af nogle lister og voliere eller
> kyllingenet, selv jeg og mine tommelfingre fik lavet det
> da jeg boede i lejlighed, har desværre ingen billeder af det

Jep, sådan nogen har jeg også lavet, og der er taget billeder af det. Lige
så snart billederne er vristet ud af det digitale kamera (kameraet er ikke
mit), så poster jeg et link, hvor de kan ses.

Mark
Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 06-09-02 16:09

"Bettina" <bep@bep.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> synes, jeg engang så et link herinde til noget gitter man kunne sætter på
> vinduerne, så de kunne holdes åben uden at kattene kan falde ud. Er der

Ja, det var den her www.okmiljo.dk

Niels
malgré-tout burmeser
http://dk.photos.yahoo.com/niels_k_jacobsen