se denne hjemmeside
Fra : tove lindhøj

Dato : 05-09-02 23:17

Fra : H.O.T

Dato : 06-09-02 04:00

"tove lindhøj" <tli@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3d77d7bc$0$718$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> www.cafeguide.subnet.dk
>
> Hvorfor?????????????

Henrik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-09-02 04:10

Fri, 06 Sep 2002 03:00:11 GMT, skrev "H.O.T"
<h.rasmussen@telia.com>:

> [...]

Nu kan jeg ikke se indlægget på TDCs newsserver, deres spamfilter
frasorterer indlæg, hvor der kun er en url.

Men det ville have været mere hensigtsmæssigt at gøre opmærksom
på, at reklamer er uønskede her i gruppen jvnf.
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.snak.seksualitet

Fut: news:dk.admin.netikette, hvor svar herpå bringes.

Fra : Chokmah

Dato : 06-09-02 05:18

On Fri, 06 Sep 2002 03:00:11 GMT, "H.O.T" <h.rasmussen@telia.com>
wrote:

>"tove lindhøj" <tli@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

jaee jeg tror det er en kamufleret reklamer for spejrefleks kamera -
så man kan se hvad der sker ved at købe et billigt digetal eller et
idiot sikret poket kamera hvor blitsen sider for tæt på linsen - det
er rent faktisk for dem der ikke ved det indersiden af øjet men ser på
billeder med røde øjne man ser så at sige *igenem øjn æblet*
jeg ved ikke hvor sexet det er ?

hvor om alting er så kan det da godt være at posterene af linken har
haft reele hensigter da meningen om nogen synes at være dette :
Du kan roligt stole på folk der har annoncer her er seriøs da de skal
give tlf nr til webmaster som tjekker folk... "

men postet i dss bør den ikke være.
men det var nu fedt at se de her billeder har pronto poste linken i
relevant forum

bedste hilsner
Bo M Mogensen

fut :dk.snak.off-topic
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)