se denne hjemmeside og giv en kommentar
Fra : tove lindhøj

Dato : 05-09-02 23:18

www.cafeguide.subnet.dk

Er det noget lort der er på siden eller realevant ??

Hilsen

NP

Fra : Torben Larsen

Dato : 05-09-02 23:44

"tove lindhøj" <tli@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> www.cafeguide.subnet.dk
>
> Er det noget lort der er på siden eller realevant ??

ja og nej
--
Torben
http://www.petitiononline.com/warcrime/

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 06-09-02 00:10

> www.cafeguide.subnet.dk
>
> Er det noget lort der er på siden eller realevant ??

Jeg synes, det er noget lort, for nu at bruge dit eget udtryk.

En side der er lavet så dårligt, gider jeg ikke bruge tid på.

Mark
Er du musikekspert? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 06-09-02 01:47

tove lindhøj wrote:
> www.cafeguide.subnet.dk
>
> Er det noget lort der er på siden eller realevant ??
>
> Hilsen
>
> NP

Selve indholdet fejler ikke noget, hvis man er til den slags, men
layoutet stinker. Det er for svært at læse teksten når der er billeder
bagved, og det ser dumt og klodset ud med de kæmpestore bogstaver. Når
sidens hovedperson har råd til at gå på de dyre steder han anmelder, så
burde han også kunne punge ud og få noget stil over layout'et.

-Sune

Fra : FINN EGMOSE

Dato : 06-09-02 07:56

tove lindhøj <tli@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d77d828$0$692$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> www.cafeguide.subnet.dk
>
> Er det noget lort der er på siden eller realevant ??
>
> Hilsen
>
> NP

Jeg vil kun kommentere tiden som går med at åbne de forskellige ting på
siden.Selv med en rimelig hurtig ADSL forbindelse er den alt for lang tid om
at
åbne.Jeg tør slet ikke at tænke på hvordan den vil fungere på en mindre PC
med et almindeligt modem som mange jo fortsat bruger.

Mvh. Finn

Fra : Claus BonZo Jakobsen

Dato : 06-09-02 09:44

Den er ikke særlig pæn hvis jeg skal være ærlig, og det skal
man jo.
Som andre skriver så virker den store font ikke særlig godt på
en hjemmeside, og selve layoutet stinker totalt vildt, men man
skal jo starte et sted, og det har du gjort respekt for det.

Fra : Anne Sandsgaard

Dato : 06-09-02 10:08

tove lindhøj <tli@mail1.stofanet.dk> wrote:
> www.cafeguide.subnet.dk
>
> Er det noget lort der er på siden eller realevant ??

Der findes en gruppe specielt beregnet til ris/ros af hjemmesider
dk.edb.internet.webdesign.ris+ros

Men når du nu har postet her, kan jeg lige så godt svare.

Jeg har været lidt inde på din side og læst hist og pist. Indholdet virker
til at være interessant og jeg ville nok læse en dele mere, hvis siden havde
et andet design. Det du har på hjerte drukner i at du har lavet siden med
subnets skabelon eller hvad den nu hedder.

Dermed kommer din side til at ligne de mange andre subnetsider jeg har set:
Siderne er gerne meget lange i højden og teksten er centreret, baggrunden er
et stort billede med mange farver så teksten er svær at læse og der er ingen
menu til at holde styr på navigationen. Disse sider er dog som regel lavet
af 12-13-årige piger.

Jeg vil derfor anbefale dig at kaste dig ud i det og lære html!
Der er en rigtig god tutorial på <http://html.dk>
Det er ikke så svært som mange tror, så jeg vil vædde min gamle hat på at du
i løbet af en eftermiddag kan lære så meget html at du kan lave noget der er
meget pænere end det du har på din side nu
Opstår der problemer, er de rigtig søde til at svare inde i
dk.edb.internet.webdesign.html

--
Venlig hilsen
Anne Sandsgaard

Fra : dennis og ellen

Dato : 06-09-02 10:08

OT - prøv: dk.edb.internet.webdesign.ris+ros

/dennis

Fra : Anders W. Grau-Chris~

Dato : 06-09-02 12:55

Super power party in da house!!!! Bacardi breezer for ever! Poletneger!

Fra : Lars Raaby

Dato : 06-09-02 18:41

tove lindhøj skrev i et tidliger indlæg:

Det er OT at poste sådan et indlæg prøv denne gruppe

dk.edb.internet.webdesign.ris+ros
--

MVH Lars
www.8840.dk