MS Windows
briani 27239
PC vil ikke genstarte med CD-RW i CD-dreve~
Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 05-09-02 23:08

Hej

Jeg har et lille problem med genstart/standby af min PC, med Windows XP.
Jeg har installeret inCD og formatteret en CD-RW til Packet writing, så
discen kan fungere som en "stor" diskette.
Når CD-RW discen er i CD-drevet, og jeg trykker genstart, slukker PC'en i
stedet for.
Trykker jeg standby sker der slet intet. PC'en kan simpelt hen ikke sættes i
standby.
Hvis der er en CD-ROM eller audio CD i, fungerer alt normalt.

Hvad skyldes det? Er det noget der kan sættes op i XP?
Jeg er lidt træt af at jeg ikke kan sætte PC'en i standby når CD-RW discen
er i.

--
Fjern "FJERNDETTE" fra min mail adresse ved svar pr. mail.

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 06-09-02 12:09

On Fri, 6 Sep 2002 00:08:18 +0200, "Lars Hedegaard Pedersen"
<hedegaard@FJERNDETTEmail.dk> wrote:

> [...]
>
>Hvad skyldes det? Er det noget der kan sættes op i XP?
>Jeg er lidt træt af at jeg ikke kan sætte PC'en i standby når CD-RW discen

Det gør min også. Computeren fryser fuldstændig, så jeg må slukke
brutalt, og genstarte. Men kun når CD'en er tom.Når der er data på er
det ok. Det har jeg vænnet mig til
mvh Ebbe