Helt til roden
Fra : Clark Kent

Dato : 05-09-02 22:50

Hvordan træner jeg min kæreste op til at kunne tage samtlige mine 32cm i
røven?

Fra : Thomas\(4173\)

Dato : 05-09-02 23:00

Du skal bare smøre ham godt !!!!!!!!

Fra : Clark Kent

Dato : 05-09-02 23:33

"Thomas(4173)" <thowes@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Du skal bare smøre ham godt !!!!!!!!
>

> "Clark Kent" <hgath@deepspace.dk> skrev i en meddelelse

Jamen, det er altså en pige!

Fra : Tomas O.

Dato : 05-09-02 23:54

Clark Kent skrev:

> Jamen, det er altså en pige!

Ja sikkert.

Tomas

Fra : henriksen

Dato : 06-09-02 07:59

loooool

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-09-02 09:14

"Clark Kent" <hgath@deepspace.dk> wrote in message
> "Thomas(4173)" <thowes@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen, det er altså en pige!

Utroligt, hvad lidt kønshormoner og en lille operation kan gøre, ik'? Og
så har "hun" helt glemt at fortælle dig om det. Tja, sådan er livet jo.

--
-Jens B.

Fra : Tommy Bruus-Jensen

Dato : 06-09-02 14:10

Kan du lige kravle ind i killfilteret igen?!!
*plonk*

Fra : Annika og Thomas

Dato : 09-09-02 00:45

"Clark Kent" <hgath@deepspace.dk> wrote in news:al8jh0$si6$1@sunsite.dk:

> Hvordan træner jeg min kæreste op til at kunne tage samtlige mine 32cm i
> røven?

Du hælder et par liter amerikansk olie i munden på ged'en, eller skifter
den ud med et æsel.

plonk

Fra : Anders And

Dato : 13-09-02 22:16

> Hvordan træner jeg min kæreste op til at kunne tage samtlige mine 32cm i
> røven?

Altså, sørg for at stalden er godt tempereret, sikrer dig at hun har et par høballer at gufle
og at hun er spændt godt fast i sin bås.
Smør da tæppebankeren ind i komøg og løst hendes hale og jag den ind!
Det er stensikkert at kun klarer den og blot stønner "muuh"

God fornøjelse

Rap

Fra : Nette

Dato : 14-09-02 03:42

"Anders And" wrote

> [...]
> Smør da tæppebankeren ind i komøg og løst hendes hale og jag den ind!
> Det er stensikkert at kun klarer den og blot stønner "muuh"

VED godt jeg ikke burde, men...*LOL*

Nette

Fra : Allan Olesen

Dato : 15-09-02 18:59

"Clark Kent" <hgath@deepspace.dk> wrote:

>Hvordan træner jeg min kæreste op til at kunne tage samtlige mine 32cm i
>røven?

Jeg tror, det vil vaere bedre at lukke luften ud af din kaereste
og gaa ned i forretningen og koebe en ny med de rette maal.

--
Allan