Bryllup på skonnert
Fra : Struski

Dato : 05-09-02 22:08

Hej NG,

Er der nogen af jer, der har kendskab til, hvor man evt. kan leje en
skonnert eller stor sejlbåd, min. 25 meter med skipper. Vi har selv sejlet i
mange år, og vil nu gerne giftes ombord på en sådan båd, men har ikke rigtig
kunne finde information om hvem og hvor der udlejes disse type både.

Hjææælllpppp.....

"Brudeparret"

Fra : Klaus

Dato : 05-09-02 22:43

"Struski" <johnni@struski.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
rigtig
> kunne finde information om hvem og hvor der udlejes disse type både.

"Frem" Kolding. Adresse fåes formodentlig via turistinformationen.
Klaus

Fra : Claus Frørup

Dato : 05-09-02 23:43

Isang tao pinangalanan Struski nagsulat :

> [...]
>mange år, og vil nu gerne giftes ombord på en sådan båd, men har ikke rigtig
>kunne finde information om hvem og hvor der udlejes disse type både.

Har du prøvet http://www.traeskib.dk/
Der er en del link til skibenes egene hjemmesider.

En søgning på google med ordet "Skonnert" giver 796 links, så noget må
der da være.

--
Venlig hilsen, Claus
Når du svarer på et indlæg, behøver du ikke citere hele smøren.

Fra : JK

Dato : 06-09-02 07:19

Hejsa

Prøv på www.sejlskib.dk

Sejler hilsen
Jesper

Fra : TKV

Dato : 06-09-02 07:19

Prøv Skonnerten Maja

http://www.skonnerten-maja.dk/index.htm

Det er et smukt skib og skipper kan nemt lokkes til at sejle for sejl.

mvh

Torben

Fra : Per

Dato : 06-09-02 09:18

"Struski" <johnni@struski.dk> wrote in message
> [...]
rigtig
> kunne finde information om hvem og hvor der udlejes disse type både.

Hvis du kan nøjes med en galease så prøv http://www.skibladner.dk Køkken-,
toilet- og spise fasciliteter kan godt ikke måle sig med en almindelig
restaurant i land, men det har du vel gennemtænkt i forvejen. I aften sejler
vi den til Aalborg hvor den skal tilbringe en uge i Limfjorden men normalt
ligger den ved Udenrigsministeriet på Christianshavn.

mvh Per

Fra : Per

Dato : 06-09-02 09:18

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 06-09-02 21:46

Hmm... Der er et "hav" af muligheder, så måske du skulle skrive lidt om hvor
du ville sejle fra og til...

Fra : Betina, Silje og Jen~

Dato : 10-09-02 22:32

Marilyn Anne af Struer.