Deep throat
Fra : Sott

Dato : 05-09-02 20:54

Hej allesammen :0)

Altså, når først man finder ud af, at man rent faktisk
kan, så går der jo "sport" i det, og det er faktisk
ret ophidsende at blive bollet i halsen (ja, altså for
mig, nå ja - og ham *G*).

Jeg kan godt lide følelsen af ikke at kunne få
luft, blandet med følelsen af at være helt i "hans"
vold osv. Det kræver selvfølgelig at han er lidt
opmærksom, og at man kan signalere tydeligt, når
det bliver "kritisk" *SF*.

Hvis/når han slikker mig samtidig med at han har
sin pik langt nede i min hals, og han ligger øverst,
og han lige venter de brøkdele af et sekund længere
med at trække pikken ud end jeg allerførst giver
tegn til - så mister jeg fuldstændigt kontrollen over
min krop i ganske kort tid og det er vildt. Det er lidt
det samme, som når det i korte nu'er bliver næsten
umuligt at skelne lyst fra smerte og smerte fra lyst,
når han pisker/smækker/fistfucker mig osv. *uhmm*.

Nå, tilbage til emnet

Jeg er så i den forbindelse kommet til at tænke på
2 ting.

1. Kan det være farligt?
Jeg mener, det er vel en spidsbelastning af munden/
halsen sådan at blive så udvidet (rimeligt tit=et par
gange om ugen).

2. Hvad nu hvis han spermer i min hals, når han har
pikken så langt nede som den kan komme, dvs. et
stykke forbi drøblen?
Jeg tænker på, jeg ligger der og kan ikke få luft,
og jeg går ud fra, at det ryger ned i spiserøret,
men hvad så hvis jeg ikke får slugt det hele og hiver
efter vejret og får det ned i luftrøret osv. Det kunne
måske gå helt galt. Det er irriterende, hvis det er en
uberettiget frygt, for det er bare så liderligt og tænder
os så meget - men jeg tør ikke det sidste her (endnu).

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Henrik B.

Dato : 05-09-02 21:21

Sott wrote:

[SNIP] En masse spændende læsning [/SNIP]

Efter at have læst en del af dine besvarelser/spørgsmål har jeg kun ét
spørgsmål: Hvor(dan) møder man din slags!? ))

M.v.h.

Fra : Roden

Dato : 05-09-02 22:35

"Henrik B." <saab@mobilixnet._nospam_dk> skrev i en meddelelse
> Sott wrote:
>
> [SNIP] En masse spændende læsning [/SNIP]
>
> Efter at have læst en del af dine besvarelser/spørgsmål har jeg kun ét
> spørgsmål: Hvor(dan) møder man din slags!? ))

He He He, ja Søs er vist sådan en kvinde man ellers kun møder i sin fantasi

Mvh Roden

Fra : Tomas O.

Dato : 05-09-02 23:54

Roden skrev:

> "Henrik B." <saab@mobilixnet._nospam_dk> skrev i en
> meddelelse

> He He He, ja Søs er vist sådan en kvinde man ellers kun møder
> i sin fantasi

Nåda.. ahem.. jeg har kendt kvinder der er som Søs beskriver det i
DSS.

Tomas

Fra : Claus Sørensen

Dato : 06-09-02 12:08

Tomas O. wrote:

> Nåda.. ahem.. jeg har kendt kvinder der er som Søs beskriver det i
> DSS.

Prøver lige at sætte kommaer på to forskellige måder:

1. jeg har kendt kvinder, der er, som Søs beskriver det i DSS.

2. jeg har kendt kvinder, der er, som Søs beskriver det, i DSS.

Hvad for en er den rigtige?

De herligste hilsner

Fra : Flemming C. Lund

Dato : 06-09-02 13:02

He he. Det tænkte jeg faktisk også på

Fra : Anita

Dato : 06-09-02 13:49

"Flemming C. Lund" <fclund@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> He he. Det tænkte jeg faktisk også på

Jeg tror der menes den første, men hvem ved - måske er begge dele gældende

Venligst Anita

Fra : Tomas O.

Dato : 06-09-02 17:09

Anita skrev:

> "Flemming C. Lund" <fclund@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror der menes den første, men hvem ved - måske er begge
> dele gældende

*host* min mund er lukket.

Tomas

Fra : Tomas O.

Dato : 06-09-02 17:08

Claus Sørensen skrev:

> [...]
> DSS.
>
> 2. jeg har kendt kvinder, der er, som Søs beskriver det, i

Den type kvinder, Søs beskriver, har jeg da kendt en del af hehe

Skal huske de forbaskede kommaer

Tomas

Fra : Roden

Dato : 06-09-02 15:33

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Nåda.. ahem.. jeg har kendt kvinder der er som Søs beskriver det i
> DSS.

Jaaaa Tomas, alt kan købes for penge, ikke ???

Så vidt jeg husker er du vist temmelig meget single for tiden ikke ?

Sååååh det er nok ikke ligefrem sådan at du vader i villige damer eller hurh
?

Fra : Tomas O.

Dato : 06-09-02 17:11

Roden skrev:

> "Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Jaaaa Tomas, alt kan købes for penge, ikke ???

Jeg har til dato betalt for en luder én gang på en tur til Hamburg
da jeg var soldat.

> Så vidt jeg husker er du vist temmelig meget single for tiden
> ikke ?

Og det skulle forhindre mig i at have sex med kvinder? Hvilken
planet kommer du fra?

> Sååååh det er nok ikke ligefrem sådan at du vader i villige
> damer eller hurh ?

Det viser jo hvor meget du ved. Tsk tsk.

Tomas som faktisk har datet en del, men lige nu er der kun én der
er på tapetet.

Fra : Sott

Dato : 05-09-02 22:38

> [...]
>
> Efter at have læst en del af dine besvarelser/spørgsmål har jeg kun ét
> spørgsmål: Hvor(dan) møder man din slags!? ))

Arj, hvor er du sød, takker og bliver helt forlegen.

Hvad kan jeg sige? - Blandt "skorpioner"

Tusinde hilsner
Søs
FUT: news.dk.snak.snik

Fra : Bo Warming

Dato : 06-09-02 04:53

"Sott" <sott_s@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> uberettiget frygt, for det er bare så liderligt og tænder
> os så meget - men jeg tør ikke det sidste her (endnu).

Apropos nymfomani-debatten vil jeg mene at hvis der var enslydende
sygehistorier om masser af kvinder, der pga kløe i halsen førte
sexpartnerens erigerede penis så langt ind, at de fik sæd i den gale hals og
kvaltes, så kunne der tales om noget sygdomsagtigt.

Men snarere lyder dette som bjergbestigerens grænsesøgende udforskning "hvad
kan jeg - hvad er interessant - hvad kan jeg glæde andre med".

(Hvis halvdelen af bjergbestigere - eller frontsoldater - dør, så er det
stadig ikke sygdom.
Derimod er nok en promille af meget ensomme, mandlige onanister, der
kombinerer højdepunktsoplevelsen med halv-kvælning fx med plastpose over
hoveder ("asfyxi") og denne nær-dødsoplevelse går undertiden galt - ligesom
heroin-misbrugere dør af overdosis. Her kan måske tales om sygdom.)

Fra : Elros

Dato : 06-09-02 09:09

Sott wrote:
> 1. Kan det være farligt?
> Jeg mener, det er vel en spidsbelastning af munden/
> halsen sådan at blive så udvidet (rimeligt tit=et par
> gange om ugen).

Jeg ville være mere nervøs for stemmebåndet - afhængig af hvor langt han
er nede, men hvis det ikke gør ondt, så tror jeg nu ikke der sker noget.

> [...]
> stykke forbi drøblen?
> Jeg tænker på, jeg ligger der og kan ikke få luft,
> og jeg går ud fra, at det ryger ned i spiserøret,

Jeg tror ikke der er større riskio ved at få det i den gale hals end
hvis han bare kommer i munden på dig uventet og du lige trækker vejret ind.

Fra : Sott

Dato : 06-09-02 16:04

"Elros" <none@yet> skrev i en meddelelse news:3D786296.5000400@yet...

Hej Elros :0)

> Jeg ville være mere nervøs for stemmebåndet - afhængig af hvor langt han
> er nede, men hvis det ikke gør ondt, så tror jeg nu ikke der sker noget.

Det kan indimellem være lidt ubehageligt, men det
overskygges af følelsen af at det er frækt og lider-
ligt. Han er kun rigtigt langt nede, når han støder
helt i bund. Det gør ikke ondt på mig, jeg føler
bare, at min hals bliver udvidet en del.

> Jeg tror ikke der er større riskio ved at få det i den gale hals end
> hvis han bare kommer i munden på dig uventet og du lige trækker vejret
ind.

Jeg har aldrig nogensinde oplevet en mand komme
"uventet", mænds nosser bliver helt hårde lige inden
og deres pik bliver ekstra hård og stiv - og så "ved"
jeg ligesom bare hvornår det sker. Så jeg har aldrig
oplevet at få det galt i halsen.

Desuden vil "hele ladningen" jo ikke ryge ned i mit
luftrør hvis han kom i munden på mig - det gør det
vel ret sikkert, hvis hans pik er langt nede i halsen
på mig *SS* - og netop når manden kommer,
støder han jo i bund (siger mine erfaringer mig *GF*).

Det ender med at jeg må spørge vagtlægen, eller
netdoktoren *LOL* - de bliver altid så underlige,
og en smule mundlamme, når man ringer med så-
danne "sjove" spørgsmål (jeg kan ikke lide at ringe
til min egen læge *fnis*).

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Elros

Dato : 06-09-02 16:33

Sott wrote:
> [...]
> ligt. Han er kun rigtigt langt nede, når han støder
> helt i bund. Det gør ikke ondt på mig, jeg føler
> bare, at min hals bliver udvidet en del.

Halsen kan nokholde til en del. Tænk på alle de gange man har været
forslugen og spist maden for hurtigt.... eller er det måske kun mig der
er en grovæder? *g*
Det er muligt du i sarte situationer kan slide dig til en
halsbetændelse, men jeg tror nok halsen selv skal sige stop med lidt
smerte hvis det er for meget.

> [...]
> og deres pik bliver ekstra hård og stiv - og så "ved"
> jeg ligesom bare hvornår det sker. Så jeg har aldrig

Det er jeg nu ikke sikker på mine gør, men jeg har på den anden side
heller ikke mærket efter. Men du kender sikkert fornemmelsen med at have
lidt for meget spyt i munden og så trække vejret hurtigt ind.. så sker
det man får lidt spyt galt i halsen.

Fra : Sott

Dato : 06-09-02 16:39

"Elros" <none@yet> skrev i en meddelelse news:3D78CAA1.6050804@yet...

Hej Elros :0)

> Halsen kan nokholde til en del. Tænk på alle de gange man har været
> forslugen og spist maden for hurtigt.... eller er det måske kun mig der
> er en grovæder? *g*

Ja, det er KUN dig *fnis*

> Det er muligt du i sarte situationer kan slide dig til en
> halsbetændelse, men jeg tror nok halsen selv skal sige stop med lidt
> smerte hvis det er for meget.

Det tror jeg også, jeg ville bare gerne være sikker,
jeg er ikke så god til at passe på mig selv, jeg
glemmer helt at være "bevidst", når jeg er ophidset.

> Det er jeg nu ikke sikker på mine gør, men jeg har på den anden side
> heller ikke mærket efter.

Nej, det har du nok ikke *LOL*.

> Men du kender sikkert fornemmelsen med at have
> lidt for meget spyt i munden og så trække vejret hurtigt ind.. så sker
> det man får lidt spyt galt i halsen.

Ja, nu du siger det - og der kan jeg godt føle det som
om jeg er ved at blive kvalt og jegbliver nødt til at
"hive" efter vejret et stykke tid - hvis det er er meget
værre med sperm, så kan det veæ gå rigtigt galt
Ihhh, altså.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : cillepi

Dato : 07-09-02 12:50

Hej Sott!
Syns du skal prøve netdoktoren og bestemt ikke vagtlægen!! Vagtlægen er
beregnet til akut sygdom. Så syns ikke heeelt det er i orden at ringe
der til hvis du ikke har en god grund. Der er tit telefonkø og tænk på
at der måske sidder nogen gamle og syge eller nogen med et febersygt
barn og venter på at snakke med lægen. Det er måske derfor lægen bliver
underlig over "sjove" spørgsmål*SS*. Tiden føles meget lang når man
venter på at komme igennem til en læge, har selv lige prøvet det med min
lillesøster på 5 år som jeg babysittede for og det var bestemt ikke rart
at få at vide man er nummer 8 i køen og ikke ved hvor lang tid der går
før man er igennem!! Jeg syns ikke lægevagten skal bruges til sjov når
den er ment som nødhjælp!!!

Venlig hilsen
Cecilie

http://www.kandu.dk/

Fra : Sott

Dato : 08-09-02 19:15

"cillepi" <cillepi.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Sott!
> Syns du skal prøve netdoktoren og bestemt ikke vagtlægen!! Vagtlægen er
> beregnet til akut sygdom.

Ja, ja - du har ret.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Tommy Bruus-Jensen

Dato : 06-09-02 14:19

"Sott" <sott_s@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan, så går der jo "sport" i det, og det er faktisk
> ret ophidsende at blive bollet i halsen (ja, altså for

Det tror jeg godt jeg kan sætte mig ind i

> [...]
> umuligt at skelne lyst fra smerte og smerte fra lyst,
> når han pisker/smækker/fistfucker mig osv. *uhmm*.

Hvordan er det så at have samleje efterfølgende? Jeg tænker lige tilbage til
2 mdr. efter min kone fødte vores dreng - sagt på en pæn måde, så følte jeg
mig utilstrækkelig...

> 1. Kan det være farligt?
> Jeg mener, det er vel en spidsbelastning af munden/
> halsen sådan at blive så udvidet (rimeligt tit=et par
> gange om ugen).

Det tror jeg ikke - der er da nogen der dyrker det profesionelt - og de har
da vist ingen probs?

> [...]
> uberettiget frygt, for det er bare så liderligt og tænder
> os så meget - men jeg tør ikke det sidste her (endnu).

Tjae, som en anden skrev, så er det vel ikke andeledes end hvis han kom i
din mund? Jeg kan godt se at risikoen er større. Måske skal han bare være
lidt hurtigere til at reagere på dine signaler, hvis han er tæt på at komme?
Jeg tror ikke det er meget farligt - nok mere ubehageligt. Men selvfølgelig
er fremmedlegemer i lungerne ikke ønskeligt.

> Tusinde hilsner
> Søs

Og lige så mange herfra. Jeg tror lige jeg tilfældigt viser konen dit
indlæg - jeg tænder lidt på min fantasi om hvem/hvordan du er

Tommy

Fra : Sott

Dato : 06-09-02 15:53

"Tommy Bruus-Jensen" <tommy@fjern.bruus.dk> skrev i en meddelelse

Hej Tommy :0)

> [...]
til
> 2 mdr. efter min kone fødte vores dreng - sagt på en pæn måde, så følte

Ja, det må jeg så spørge min kæreste om *S*.

Jeg synes ikke, at han er utilstrækkelig - men det er
også både et spørgsmål om hvordan hans pik "ram-
mer" inden i mig, og hvordan det tænder mig mentalt
at han er i mig (jeg er helt vild med at han spermer i
mig, og jeg 1-1½ dag efter kan mærke en lille smule
af hans sperm pludselig ved et lille nys eller host
glider ud af mig så jeg bliver våd i bukserne/neder-
delen *SF*).

Jeg synes heller ikke, at det virker som om han føler
sig spor utilstrækkelig, måske kan han lide den
måde jeg føles på, også efter fistfucking. Nogle gange
putter han ting op i mig, samtidig med hans pik, det
er frækt (jeg har fået et helt nyt forhold til vores fjern-
betjening til tv'et *LOL*).

> Det tror jeg ikke - der er da nogen der dyrker det profesionelt - og de
har
> da vist ingen probs?

Jeg tænkte bare, at vi nok ikke hører om det, hvis
det har haft skadelige "bi-virkninger".

> Tjae, som en anden skrev, så er det vel ikke andeledes end hvis han kom i
> din mund?

Jow - en mand kommer aldrig "uventet" i ens mund, man
kan mærke det komme, og så får man det ikke i den
gale hals .

> Jeg kan godt se at risikoen er større. Måske skal han bare være
> lidt hurtigere til at reagere på dine signaler, hvis han er tæt på at
komme?

Jeg tror ikke, at jeg ville kunne være særligt opmærk-
som eller hurtig lige når jeg var ved at komme, det
er derfor også en del af min bekymring, men det er
måske anderledes for mænd (endnu en ting jeg skal
spørge kæresten om i morgen)?

> Jeg tror ikke det er meget farligt - nok mere ubehageligt. Men
selvfølgelig
> er fremmedlegemer i lungerne ikke ønskeligt.

Hvor meget væske skal der til i lungerne, før man drukner?
Er det så klæbrigt, at jeg kunne blive kvalt, hvis jeg fik
det i luftrøret? Det var mere sådan noget jeg tænkte på.
Ubehag, det ville jeg hvis uheldet var ude, sagtens kunne
leve med.

> Og lige så mange herfra. Jeg tror lige jeg tilfældigt viser konen dit
> indlæg - jeg tænder lidt på min fantasi om hvem/hvordan du er

*S*

Tusinde hilsner
Søs, som glæder sig for vildt til i morgen, kæresten har købt
tonsvis af legetøj (i SM-shop by the way) - jeg er helt færdig,
selv juleaften kan ikke konkurrere med dette *åhhhhhh, ser
totalt henført ud* - der er også piske (be still my heart)....

Fra : Elros

Dato : 06-09-02 16:57

Sott wrote:
> Hvor meget væske skal der til i lungerne, før man drukner?
> Er det så klæbrigt, at jeg kunne blive kvalt, hvis jeg fik
> det i luftrøret?

What a way to go ! *ggg*

Rolig du... med mindre din mand kommer som en hest, så tror jeg der skal
mere end en ladning til at drukne dig. :)

Fra : Bente B. Riis

Dato : 06-09-02 20:43

Sott wrote:
> Hej allesammen :0)

Hej Søs

Nu vover jeg at svare - jeg håber Peder eller en anden vil være sød at
hjælpe mig hvis OE (som jeg ikke har haft indstalleret før) går i
selvsving

> Altså, når først man finder ud af, at man rent faktisk
> kan, så går der jo "sport" i det, og det er faktisk
> ret ophidsende at blive bollet i halsen (ja, altså for
> mig, nå ja - og ham *G*).

Jeppers - det ER ret frækt

> [...]
> uberettiget frygt, for det er bare så liderligt og tænder
> os så meget - men jeg tør ikke det sidste her (endnu).

Jeg har aldrig haft problemet *SF*
Jeg tror måske det er den samme refleks som gør, at man ikke får mad
galt i halsen generelt. Når du spiser lukker luftrøret sig jo af sig
selv.
Eller måske sidder luftrøret bare så tæt på drøbelen at pikken er
forbi hullet når det er? - Jeg er ikke så god til anatomi - men jeg
tror personligt mest på det første.

Knus

Bente *som nu kun er 6759 poster bagud...*

Fra : Sott

Dato : 07-09-02 08:27

"Bente B. Riis" <bente@carben.dk> skrev i en meddelelse

Hej Bente, godt at se et indlæg fra din hånd :0)

> Nu vover jeg at svare - jeg håber Peder eller en anden vil være sød at
> hjælpe mig hvis OE (som jeg ikke har haft indstalleret før) går i
> selvsving

Dit indlæg ser fint ud her hos mig, men jeg er jo heller
ikke OE ekspert *S*.

> Jeppers - det ER ret frækt

*Mmmmmm*

> Jeg har aldrig haft problemet *SF*

Så når din kæreste er kommet langt nede i halsen på
dig, så er det helt uden problemer?

Det lyder godt!

> Jeg tror måske det er den samme refleks som gør, at man ikke får mad
> galt i halsen generelt. Når du spiser lukker luftrøret sig jo af sig
> selv.

Ja, det ved jeg godt - jeg blev bare usikker, fordi
situationen er "anderledes" og fordi jeg ikke hiver
efter vejret som refleks pga. iltmangel når jeg spiser
*S*.

> Eller måske sidder luftrøret bare så tæt på drøbelen at pikken er
> forbi hullet når det er? - Jeg er ikke så god til anatomi - men jeg
> tror personligt mest på det første.

Begge dele lyder ok i mine ører (nej *GGG* - jeg
sidder ikke og læser højt for mig selv).

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Henning

Dato : 09-09-02 02:27

Bente B. Riis wrote:

> [...]
> Eller måske sidder luftrøret bare så tæt på drøbelen at pikken er
> forbi hullet når det er? - Jeg er ikke så god til anatomi - men jeg

Hej godt at se dig igen Bente

Anatomisk har vi en klap ( strubelåget ) der lukker af for luftrøret
når man synker, når man får noget stukket ned i halsen sker synke-
reflekserne automatisk og lukker for luftrøret, derfor skulle der ikke
komme noget der ned, som ikke var beregnet til det og man må
jo sige, at ved piksutning, er man jo forberedt på at synke og derfor
overraskes man heller ikke, så der ved et uheld ryger noget i * den
gale hals*

MVH
Henning

Fra : Bente B. Riis

Dato : 11-09-02 21:02

Henning wrote:

> Hej godt at se dig igen Bente

Tark - jeg er glad for at være tilbage - men kæmper lige med et
efterslæb på 1000 indlæg inden jeg kan blive alt for aktiv

> [...]
derfor
> overraskes man heller ikke, så der ved et uheld ryger noget i * den

Det var det jeg havde en mistanke om. Tak for bekræftelsen.

Knus
Bente
--
Love doesn't just sit there like a stone; it has to be made, like
bread,
remade all the time, made new.
Ursula K. LeGuin

Fra : Paul

Dato : 07-09-02 13:38

> [...]
> kan, så går der jo "sport" i det, og det er faktisk
> ret ophidsende at blive bollet i halsen (ja, altså for

Hej,
Hvordan kommer man til at "kunne"... altså at tage den så langt
ned i halsen, specielt det med at komme forbi drøblen...
Er der en eller anden teknik, stilling, eller øvelse.... min kone kan nå
lige dertil.. og så ikke længere... selvom hun gerne vil, og prøver, så
er det svært når man kommer dertil...

Det lader til der er nogle her der er gode til det... har i nogle
tips..

Hilsen,
Paul.

Fra : missie

Dato : 07-09-02 20:11

Heeey!

Jeg må lige tilslutte mig, at de ting, Søs skriver ER fede *gmf* - er også
helt vild med det *fnis*

Nå - men vil så lige skrive mit første indlæg her...

Paul - træning, træning og atter træning *sf* - det kan der jo godt gå en
hel del tid med og så kan man jo nyde træningen samtidig!
Har et link til jer - rigtig god fornøjelse!

Kærlige tanker
missie

Fra : missie

Dato : 07-09-02 20:22

*ggg* nåååh ja - glemte linket!
http://www.nanok.pandora.hjem.wanadoo.dk/rodebox/deeptroath.htm

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 07-09-02 22:06

Hej Missie - ikke at forveksle med vores nye kat Misty

> *ggg* nåååh ja - glemte linket!
> http://www.nanok.pandora.hjem.wanadoo.dk/rodebox/deeptroath.htm

Jamen, for ikke at være helt uden for mht. dette spændende emne, vil jeg da
også poste et link til en - synes jeg - fænomenal deep throat'er. Må jeg
præsentere Heather:

www.ideepthroat.com

I får nok ikke så meget ud af sitet, men kik efter Heather i de forskellige
p2p-programmer, så skulle der nok dukke en stump film op, hvor hun
demonstrerer sit talent.

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : missie

Dato : 07-09-02 22:07

Hey Mark!

Yep - har set hende flere gang - og ja - hun kan da sit kram *sf* - men er
jo ikke til megen hjælp, hvis man bare gerne vil vide, hvordan man kommer
igang *gggg*

Knus
missie

Fra : Paul

Dato : 08-09-02 22:11

> Paul - træning, træning og atter træning *sf* - det kan der jo godt gå en
> hel del tid med og så kan man jo nyde træningen samtidig!
> Har et link til jer - rigtig god fornøjelse!

Hej,
Vil det sige at I er kommet dertil hvor I slet ikke får de reflekser i
halsen,
og kan tage den i halsen "nemt"... eller er det stadig noget der skal være
meget langsomt og forsigtigt for at undgå reflekser m.m....

Jeg er lidt interesseret i hvor langt man kan træne det op.... er der nogen
der
kan dele lidt erfaringer.... hvordan det var i starten og hvor "nemt" det er
blevet
efter træning og erfaring...

Hilsen,
Paul.

Fra : Sott

Dato : 08-09-02 22:37

"Paul" <paul@paradis.dk> skrev i en meddelelse

Hej Paul :0)

> [...]
skal være
> meget langsomt og forsigtigt for at undgå reflekser m.m....

Der er jeg i hvert fald ikke nået til endnu, jeg har ikke
rigtigt nogen tidsfornemmelse, men i løbet af forholds-
vist kort tid (når jeg ikke kan holde vejret længere),
så får jeg også de fleste gange reflekser.

> [...]
> der
> kan dele lidt erfaringer.... hvordan det var i starten og hvor "nemt" det

Jeg er blevet bedre til at holde vejret og bedre til at
slappe af, og så er de der reflekser så også blevet
meget bedre.

Det er bedst, hvis der er gået "lang" tid siden jeg har
spist. Det er også godt, hvis jeg er virkelig meget
liderlig, så er min krop ligesom anderledes og dermed
også min hals .

For mig virker det, hvis jeg ligger med hovedet "omvendt"
af min kæreste, for så har den lille krumning pikken har op-
ad den rigtigt "retning" i forhold til min hals. Hvis vi gør
det omvendt, hvis jeg f.eks. ligger på knæ og sutter pik
på ham, så kan jeg kun komme til drøblen og ikke længere.

Jeg gør det, at jeg holder vejret men slapper af, og så
kræver det et lille pres, at få pikken forbi og ned i halsen,
det styrer jeg som regel, da det føles bedre.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Paul

Dato : 09-09-02 19:14

Hej Sott,

> [...]
> slappe af, og så er de der reflekser så også blevet
> meget bedre............................................

Tusind tak for detaljerne, det er netop den slags der gør
det værdifuldt for andre, din beskrivelse er rigtig god,
så man slipper for mere ubehag end nødvendigt...
Og ja, det er sikkert en del nemmere hvis man er meget
liderlig, og iøvrigt syntes der er frækt at gøre.... det gør
hun heldigvis...*SF*

Mange Hilsner,
Paul.

Fra : Timo Jensen

Dato : 08-09-02 08:08

> [...]
> uberettiget frygt, for det er bare så liderligt og tænder
> os så meget - men jeg tør ikke det sidste her (endnu).
Hej Sott (en sjælden men sympatisk type *S*)

Det er vel kun et problem hvis du ligger med hovedet nedad, eller
han kommer medens han trækker kalorius ud.
Jeg tvivler meget stærkt på at du kan hive så kraftigt efter
vejeret at du kan tømme spiserøret for noget som helst..

Bon appetit.

Timo

Fra : Sott

Dato : 08-09-02 19:19

"Timo Jensen" <procella@post(et).tele.dk> skrev i en meddelelse

Hej Timo :0)

> Det er vel kun et problem hvis du ligger med hovedet nedad, eller
> han kommer medens han trækker kalorius ud.

Indimellem lægger jeg med hovedet sådan hængende ud over
sengekanten, for det er en god stilling *SF*

> Jeg tvivler meget stærkt på at du kan hive så kraftigt efter
> vejeret at du kan tømme spiserøret for noget som helst..

Okay - jeg følte mig heller ikke så "bange" denne weekend,
altså for at det skulle ske, men det skete nu ikke

Tusinde hilsner
Søs