MS Windows
briani 27239
XP & scanner
Fra : HJK

Dato : 05-09-02 21:08

Jeg har to scannere tilsluttet min PC. Den ene er en scanner kombineret med
en printer (HP OfficeJet 1150C). Den anden er en HP ScanJet 4100C.
Sidstnævnte kan jeg ikke få gang i. I kontrolpanelet Scanners & Cameras er
begge iconer vist, men under My Computer er kun førstnævnte vist.
Jeg har prøvet med installer Hardvare og installer Software - men ligelidt
hjælper det.
For god ordens skyld kan jeg nævne at jeg har downloaded XP-softwaren fra
HP. Ved installation kommer der en advarsel om at opdateringen ikke har
XP-logo, men jeg har fortsat installationen.
Er der en i gruppen der har et bud på problemløsningen.
mvh.
Hans Jørgen Kaldahl.

Fra : Leony

Dato : 06-09-02 09:38

"HJK" <Kaldahl@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Sidstnævnte kan jeg ikke få gang i. I kontrolpanelet Scanners & Cameras er
> begge iconer vist, men under My Computer er kun førstnævnte vist.

Har du prøvet at installere sidstnævnte alene, dvs afinstallere den anden
scanner og så installere den anden alene?

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Holger A. Frisenette

Dato : 01-10-02 21:25

On Thu, 5 Sep 2002 22:07:53 +0200, "HJK" <Kaldahl@mail.dk> wrote:

> [...]
>XP-logo, men jeg har fortsat installationen.
>Er der en i gruppen der har et bud på problemløsningen.

HP ScanJet 4100C kan ikke køre under WinXP, så det kan du godt opgive.
Forklaringen kan du se på HP's hjemmeside.
mvh
Holger

Fra : Holger A. Frisenette

Dato : 04-10-02 09:29

On Tue, 01 Oct 2002 22:25:08 +0200, Holger A. Frisenette
<hofris@post2.tele.dk> wrote:

>HP ScanJet 4100C kan ikke køre under WinXP, så det kan du godt opgive.
>Forklaringen kan du se på HP's hjemmeside.
>mvh
>Holger

Hej Hans Jørgen,
vil du ikke nok afsløre hvd driveren hedder og hvor jeg kan få fat i
den?
Tak og hilsen
Holger