MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Mediaplayer i perioden W98, hvor gemmer de~
Fra : TJ

Dato : 05-09-02 20:28

Jeg har en bekendt hvor jeg har lovet at geninstallere hans pc på ny. Det
skulle kunne gå, men jeg har et lille problem. Han musikfan og har lagt alle
sine cd'ere ind i mediaplayer ca. 1000 stk. gemt i '.wma eller hvad det nu
er mediaplayer gemmer i.

Kernen i problemet er, at alle numre og plader er navngivet i mediaplayer og
ikke via filnavnet. Det betyder, at alle filer stort set hedder unknown1~
osv men mediaplyer genkender dem som f.eks Sort Sol.

Hvis jeg prøver hos mig selv WINXP mediaplayer r8.0, så kan jeg godt
navngive via mediaplayer og genfinde informationen i filen via properties.
Men det kan jeg ikke hos min bekendte, da filen ikke indeholder de
properties - jeg kan i hvert fald ikke finde dem

1) Så mit sp. er hvor gemmer mediaplayer (releasen fra w98) sine
informationer?
2) og kan jeg formattere, og håbe på at Mediaplayer kan genkende de gamle
data?
3) hvis 2 ikke virker hvad gør jeg så?

Håber på hjælp, da han har tastet i mange timer, og jeg vil nødt til at gøre
det om for ham

mvh Thomas