Monster's Ball
Fra : Philm.dk

Dato : 05-09-02 19:29

Hej i gruppen!

Har netop set filmen, der er barsk og ganske dramatisk. Det er en styrke, at
historien er fortalt i rolige billeder med ofte meget lange klip.
Instruktøren modstår fristelsen til at omforme "Monster´s Ball" til en
regulær actionfilm.

--
venlig hilsen
Tobias Lynge Herler

www.philm.dk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 05-09-02 22:00

> [...]
> styrke, at historien er fortalt i rolige billeder med ofte meget
> lange klip. Instruktøren modstår fristelsen til at omforme "Monster´s

Ja, det lå lige for. Godt han ikke gjorde det.

Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 07-09-02 21:51

"Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk> skrev:

>Ja, det lå lige for. Godt han ikke gjorde det.

Jeg forstår ikke, hvordan den på nogen måde skulle kunne laves om til
en actionfilm. Forklaring udbedes, tak.

--
Niels Søndergaard

Besøg Bøfsiden: http://www.titlevision.dk/boeuf.htm
Suveræn samling af sproglige smuttere

Fra : Stefan Holm

Dato : 07-09-02 22:37

Niels Søndergaard <ns@post.cybercitypunktumdk> writes:

> Jeg forstår ikke, hvordan den på nogen måde skulle kunne laves om til
> en actionfilm. Forklaring udbedes, tak.

Tilføj eksplosioner og en biljagt.

--
"Min frikirkepræst fra Randers var begejstret for dine signaturer."

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 07-09-02 22:47

> Jeg forstår ikke, hvordan den på nogen måde skulle kunne laves om til
> en actionfilm. Forklaring udbedes, tak.

Jeg var bare ironisk. Han er vist den eneste, der føler, at instruktøren
kunne være fristet til at få en actionfilm ud af den historie.

--
Indhold til dit site = http://www.mandezonen.dk/overskrifter.php4

Fra : Devast8or

Dato : 06-09-02 17:50

Uden at afsløre alt for meget om den, kunne man så ikke lige i grove træk få
af vide hvad den handler om? Jeg har intet hørt om den, udover at den skulle
være god.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Jesper Winding

Dato : 06-09-02 18:02

En mand opvokset i en rasistisk familie, møder kvinden til én af de fanger
han passer på dødsgangen (hun er sort), han forelsker sig i hende uden at
fortælle at han passer hendes mand - lang forvikling - mange tårer, lykkelig
slutning.

--
Jesper

Fra : Devast8or

Dato : 06-09-02 18:50

Ok, tak. Altså ikke noget overnaturligt? (ikke at jeg har noget imod
overnaturlige ting, men titlen kan jo godt få en til at tænke i de
retninger).

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : -V-

Dato : 07-09-02 07:59

"Devast8or" <No@no.blowme> skrev i en meddelelse
> Ok, tak. Altså ikke noget overnaturligt? (ikke at jeg har noget imod
> overnaturlige ting, men titlen kan jo godt få en til at tænke i de
> retninger).

Halle Berry.
Hun er *overnaturligt* lækker.

-V-

Fra : Devast8or

Dato : 07-09-02 11:50

Hehe, yeah. Det har du helt ret i.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Keld Landin-Petersen

Dato : 09-09-02 04:04

"Devast8or" <No@no.blowme> wrote in message news:<E05e9.59210$ww6.4097178@news010.worldonline.dk>...
> Uden at afsløre alt for meget om den, kunne man så ikke lige i grove træk få
> af vide hvad den handler om? Jeg har intet hørt om den, udover at den skulle
> være god.

Tja - jeg vil ikke komme ind på handlingen, men bare sige at jeg synes
det var en kedelig omgang. Ikke andet end ynk og tuderi. Det gider jeg
ikke bruge min tid på. Om du vil, så er det naturligvis op til dig.
Ikke engang Halles bryster (skulle der have været spoilervarsel
her?!?) kan veje op på en dårlig film - oscarvinder eller ej. Jeg er
glad for at høre at nogen kunnelide den - jeg kunne ikke...

Keld Landin-Petersen.