Hjælp
Fra : Allan Andreasen

Dato : 05-09-02 18:16

Jeg har lige fundet min gamle nokia 3210 og har fået sat et tdc taletids
kort i så min mor kan bruge den men nu er det bare lige at den spørger efter
en sikkerhedskode som jeg ikke kan huske eller finde nogle papir på.

Hvad gør man så?

Mvh Allan Andreasen

Fra : Skalsted

Dato : 05-09-02 18:19

--
MVH.
Anders Skalsted

Fra : Apollo14

Dato : 05-09-02 18:25

"Skalsted" <skalsted@pc.dk> pludrede i dk.teknik.telefoni.mobil i

> "Allan Andreasen" <allan_andreasen@adslhome.dk> skrev i en
> meddelelse news:3d779138$0$175$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> efter

Eller prøver 12345 - 00000 det er de normale sikkerhedskoder på en
nokia.
Gør det dog ikke for mange gange.
--
Kenneth Pedersen aka apollo14
Flower: 19262549 - apollo14dk@hotmail.com

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-09-02 10:40

Apollo14 <news(ihatespam)@apollo14.dk> skrev:

>Gør det dog ikke for mange gange.

Sikkerhedskoden kan du forsøge med lige så mange gange du orker.

Venligst,
Lasse Hedegaard

** Nu også unlocking af Ericsson T39, T65 og T68 **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)