MS Windows
briani 27239
OT: Guide til hjemmeside design?
Fra : J

Dato : 05-09-02 18:18

Hey - jeg ved at det er ot, men jeg er sku gået lidt kold i min søgning.

Jeg har kastet mig ud i at lave min egen hjemmeside - fedt, fedt - med Adobe
GoLive 5. (bruger XP pro uk) Men jeg har absolut ingen erfaring med
hjemmeside design. (Fik at vide at GL var det letteste at gå til som
begynder!) Jeg har søgt på google, men det eneste der kommer tæt er
golivebible.com , som bare giver en masse tips og detaljerede finurligheder!

Findes der ikke en nem og simple guide på nettet, til hvordan man laver
billeder, menu'er og links til at få det hele til at flyde - uden java,
flash og det andet lir?

håber I kan hjælpe - tak

-johan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-09-02 19:49

Thu, 5 Sep 2002 19:18:13 +0200, skrev "J"
<joeyj0007@hotmailFJERN.com>:

>Findes der ikke en nem og simple guide på nettet, til hvordan man laver
>billeder, menu'er og links til at få det hele til at flyde - uden java,

Prøv at spørg i news:dk.edb.internet.webdesign.

Men som en sidebemærkning, det havde været bedre at starte med at
lære lidt om html, så havde du ikke behøvet at købe et dyrt
program.

Fra : Morten

Dato : 05-09-02 20:09

> Prøv at spørg i news:dk.edb.internet.webdesign.

Overflødig bemærkning - det havde han allerede fået at vide i dk.fritid.foto
for over en time siden

Mvh.
Morten

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-09-02 20:17

Thu, 5 Sep 2002 21:09:16 +0200, skrev "Morten"
<morten789@hotmail.com>:

>Overflødig bemærkning - det havde han allerede fået at vide i dk.fritid.foto
>for over en time siden

Og hvor skulle jeg vide det fra?

Indlægget er jo heller ikke X-postet, så man kan se at det er
postet i flere grupper.

Fut: news:dk.admin.netikette

Fra : Leony

Dato : 06-09-02 09:51

"J" <joeyj0007@hotmailFJERN.com> skrev i en meddelelse

> Findes der ikke en nem og simple guide på nettet, til hvordan man laver
> billeder, menu'er og links til at få det hele til at flyde - uden java,
> flash og det andet lir?

http://www.idgforlag.dk/Vis_produkt.asp?ISBN=87-7843-468-8
Du kan købe hæftet i din lokale boghandel. Her kan du også finde hæfter om
hjemmesidedesign.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/