Fransk "alm" spillefilm med Rocco?
Fra : Gert M

Dato : 05-09-02 18:02

Hej gruppe

For nogle år siden blev der i et af de danske TV-sexprogrammer omtalt en
fransk spillefilm der vistnok handlede om en ung 20 årig kvindelig nymfoman
som ville afprøve sine egne grænser af. Filmen var en såkaldt "almindelig"
spillefilm, dvs. med almindelige traditionelle skuespillere og så lige med
pornostjernen Rocco, han var med i nogle sexscener hvor man så hele
sexakten. I sexprogrammet havde de interviewet en række
pornofilmproducenter der rakkede filmen ned for et godt ord (selvfølgelig,
kunne man fristes til at sige, andet kan man jo ikke forvente fra dén
kant).

Jeg er enormt interesseret i, hvis nogen kan huske titlen på filmen! Det
pirrer mig meget at se filmen som en "alm" spillefilm, hvor de intime
scener så ikke skjules bag lagner, dyner, etc, men hvor man ser det hele
"in-action" Jeg tror det vil virke som en stærk grænseoverskridende dogme-
effekt på mig, og der er måske flere der deler den tanke med mig :)

Håber nogen kan hjælpe.

Mvh
Gert M

Fra : Tomas O.

Dato : 05-09-02 18:06

Gert M skrev:

SNIP

> Håber nogen kan hjælpe.

Det håber jeg også for den film vil jeg også gerne se.

Tomas

Fra : Sott

Dato : 05-09-02 20:21

"Gert M" <doNOT@spam.me> skrev i en meddelelse

Hej Gert :0)

> Jeg er enormt interesseret i, hvis nogen kan huske titlen på filmen!

Nu du spørger til den, så vil jeg gerne spørge til en anden *S*.

Jeg så engang for en del år siden en film, som også var en spille-
film fyldt med sex *uhmmm*. Noget a la "O's historie", jeg tror
dog ikke det var den historie. Det var i "gammel" tid (lige noget
for mig) og hun blev vist nok brændemærket på et tidspunkt
*wauw*. Jeg ved desværre ikke så meget, og ved godt det ikke
vil være let at "gætte" ud fra. Jeg kan også huske, at hun på et
tidspunkt løber ude i mørket, med sådan et stort, gammelt hus
i baggrunden (eller også løber hun hen mod det, jeg kan ikke
huske det).

> [...]
dogme-
> effekt på mig, og der er måske flere der deler den tanke med mig :)

Det ligner mere at det er "rigtigt" og hvis det så handler om
"misbrug" - for det kan jeg vildt godt lide - så tænder det
bare for vildt *GF*

> Håber nogen kan hjælpe.

Me to.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 05-09-02 21:20

Hej Gert

> [...]
> interviewet en række pornofilmproducenter der rakkede filmen ned for
> et godt ord (selvfølgelig, kunne man fristes til at sige, andet kan

Jeg husker det, som var det i går.

> [...]
> ser det hele "in-action" Jeg tror det vil virke som en stærk
> grænseoverskridende dogme- effekt på mig, og der er måske flere der

En noget umulig opgave skulle man tro, for Rocco Siffredi har lavet *mange*
film, meeeeen når man finder en liste over dem alle og sorterer dem fra,
hvor der står Rocco i titlen, er det faktisk ikke svært *G*.

Mit bud er denne film:

http://us.imdb.com/Title?0194314

Den lyder rigtig, hvis man ser på User comments, og hvad den handler om.

Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Tomas O.

Dato : 05-09-02 21:23

Mark Thomas Gazel skrev:

SNIP
> http://us.imdb.com/Title?0194314
>
> Den lyder rigtig, hvis man ser på User comments, og hvad den
> handler om.

Det er den! tak for infoen Mark

Tomas

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 05-09-02 21:58

Hej Tomas

> Det er den! tak for infoen Mark

Man researcher jo gerne lidt, når det handler om Rocco Siffredi.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 05-09-02 22:13

> Man researcher jo gerne lidt, når det handler om Rocco Siffredi.

Og filmens kan findes vha. de forskellige p2p-programmer, ser jeg.

Fra : Chokmah

Dato : 05-09-02 22:24

On Thu, 5 Sep 2002 23:13:24 +0200, "Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk>
wrote:

>Og filmens kan findes vha. de forskellige p2p-programmer, ser jeg.

hvis du henter den så skal jeg gerne poste den i en af de danske
bianer film grupper

MvH
Bo M Mogensen
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : ZipZap

Dato : 06-09-02 06:26

> Man researcher jo gerne lidt, når det handler om Rocco Siffredi.

Kan du så også finde den hvor han er på en rideskole hvor de bl..a elsker
i stalden iført ridestøvler ?
Jeg mener at der er en som hedder Olga som også er med.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 06-09-02 18:12

> Kan du så også finde den hvor han er på en rideskole hvor de bl..a
> elsker i stalden iført ridestøvler ?
> Jeg mener at der er en som hedder Olga som også er med.

Nu handlede anden opgave om at finde en almindelig spillefilm blandt en
masse pornofilm. Denne handler om at finde en bestemt pornofilm på baggrund
af én af scenerne. Jeg vil vove at påstå at det umuligt, medmindre der én
der siger, han lige har præcis den film liggende, og derfor kan fortælle
titlen.

Fra : Sott

Dato : 06-09-02 18:20

"Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> der siger, han lige har præcis den film liggende, og derfor kan fortælle

Og dog......

En søgning på google på "rocco+olga+porno+horse" gav dette:

Rocco's True Anal Stories 2 (1998)
Studio - Evil Angel
Length - Not Specified
Probably the best scene here is the one with Rocco and Olga, a
beautiful leggy brunette with pretty eyes and a coy smile. Rocco
plays a horse-riding instructor, and they wind up making hay in
the barn like you can't believe! Rocco's sense of humor really
comes though, and the contrast of Olga's little-girl persona her
passionate style of fucking has to be seen to be believed. Lots
more beautiful women and torrid anal.

Gad vide om det er den?

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 06-09-02 18:36

> [...]
> comes though, and the contrast of Olga's little-girl persona her
> passionate style of fucking has to be seen to be believed. Lots

Det er det da stensikkert. Så var det ikke helt umuligt alligevel, hehe.

Fra : ZipZap

Dato : 06-09-02 21:20

> [...]
> comes though, and the contrast of Olga's little-girl persona her
> passionate style of fucking has to be seen to be believed. Lots

Jo det lyder som om det er den. Så er ? om hvor den kan købes, men det
finder jeg nok ud af.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 06-09-02 22:18

> Jo det lyder som om det er den. Så er ? om hvor den kan købes, men det
> finder jeg nok ud af.

Lige to'eren synes jeg ikke jeg kan finde. "Roccos true anal stories" alle
mulige andre numre kan jeg godt finde.

Fra : Lars Ehlers

Dato : 05-09-02 23:59

Gert M <doNOT@spam.me> wrote in message news:<Xns9280C17721B99Testtestcom@130.225.247.90>...
> [...]
> pornofilmproducenter der rakkede filmen ned for et godt ord (selvfølgelig,
> kunne man fristes til at sige, andet kan man jo ikke forvente fra dén

<snip>

> Håber nogen kan hjælpe.

Hej Gert,

Der må være tale om filmen Romance fra 1999. Jeg har ikke selv set
filmen, men nu er jeg da blevet nysgerrig. Bemærk at den findes i to
udgaver, en R rated version til det amerikanske marked og en X rated
version, som ikke er censureret.

http://makeashorterlink.com/?X514255B1

http://us.imdb.com/Title?0194314

Lars