Fejl på siden i Ie 6
Fra : ~~Wing~~

Dato : 05-09-02 17:52

Hejsa med jer

Jeg får at vide at jeg har der er en fejl på siden når jeg går ind på denne
web side
http://soeg.sol.dk/l/Samfund_og_Medier/Nyheder_-_Medier/Aviser_og_Dagblade/
Der viser sig nede i venstre hjørne en lille gul advarsels trekant hvor der
står Udført, men med fejl på siden. Jeg benytter mig af Windows Xp pro
version på dansk og jeg har suget alle opdateringerne til mig fra deres
update side, jeg har ligeledes installeret den nyeste version af java. Nu
ved jeg faktisk ikke længere hvad jeg kan prøve for at fjerne denne fejl,
men håber der er nogle her som ved det..

Med venlig hilsen

René

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-09-02 18:13

Thu, 5 Sep 2002 18:51:42 +0200, skrev "~~Wing~~"
<~thepetersen@hotmail.com~>:

>Jeg får at vide at jeg har der er en fejl på siden når jeg går ind på denne
>web side

Det er en javascriptfejl på siden, som du ikke kan gøre noget
ved.

Medmindre du har adgang til at redigere siden på serveren
forstås.

Fra : ~~Wing~~

Dato : 05-09-02 22:20

Fra "Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk>
Torsdag, September 05, 2002 7:13 PM

> Det er en javascriptfejl på siden, som du ikke kan gøre noget
> ved.

> Medmindre du har adgang til at redigere siden på serveren
> forstås.

Ok takker for hjælpen, har ikke adgang til at redigere på deres side. Men
syntes da egentlig at så stor et site burde være fejlfrit.

Med venlig hilsen
René

Fra : Michael Kjærgård

Dato : 05-09-02 18:20

"~~Wing~~" skrev ...

> Nu ved jeg faktisk ikke længere hvad jeg kan prøve for
> at fjerne denne fejl, men håber der er nogle her som ved det..

Fejlen kan du ikke gøre noget ved (det skulle da lige være
at bede sol.dk om at skrive koden ordentligt).

Fejlmeldingen kan du derimod slippe for at se på:

Funktioner > Internetindstillinger > Avanceret >
Sæt kryds ud for Deaktiver javascriptfejlfinding

Michael Kjærgård
http://randerscimbria.dk

Fra : ~~Wing~~

Dato : 05-09-02 22:24

"Michael Kjærgård" <michael.kjaergaard@imageSLET.DETTEdk> skrev

> Fejlen kan du ikke gøre noget ved (det skulle da lige være
> at bede sol.dk om at skrive koden ordentligt).

Jeg tror jeg vil skrive til dem det skader da ihvertilfælde ikke.

> Fejlmeldingen kan du derimod slippe for at se på:
>
> Funktioner > Internetindstillinger > Avanceret >
> Sæt kryds ud for Deaktiver javascriptfejlfinding

Det vil jeg gøre brug af indtil de retter deres fejl.

Med venlig hilsen
René