chaintech bundkort
Fra : wuffer

Dato : 05-09-02 18:01

hejsa jeg har overvejet at købe dette
http://www.chaintech.dk/dk/products/SOCKA/7vjl.asp bundkort... så lige
et par spørgsmål.. nu skriver de at det understøtter pc 2700ram ville
det være bedre at købe pc3000 eller 3200 ram??? er der nogen der ved
om dette kort er godt eller ska jeg ta et fra msi istedet for???

mvh wuffer

Fra : Uffe Bilde

Dato : 05-09-02 21:47

"wuffer" <wuffer@email.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> det være bedre at købe pc3000 eller 3200 ram??? er der nogen der ved
> om dette kort er godt eller ska jeg ta et fra msi istedet for???

Boardet kører meget godt. Jeg har bygget en PC til konen med det board. Jeg
har selv et MSI KT3 ULTRA (ARU). Hvilket også kører kanon godt. Det jeg
sådan blev lidt forbløffet over er, faktisk som tingene er pakket, hvad der
er med, og ikke mindst hvordan det bliver præsenteret. Hvis du ikke har
noget at bruge RAID til kan det klart anbefales. En anden lille lækker
detalje er deres Cbox. Der trækker du lig 4 USB porte om på fronten, ikke
noget med at ligge og rode omme bagved, for at få tingene sat til.

MVH

Uffe Bilde