Ericsson T65
Fra : Kim

Dato : 05-09-02 17:13

Hvor god er T65'eren ?
Har i øjeblikket en 3210, er det værd at skifte, eller skal man holde
sig "indenfor Nokia's rækker" ?

Der er p.t. tilbud på www.wanna-save.dk på 99,- + 6mdr á 40kr.
Det er da nogenlunde billigt, ik´?

mvh, Kim

Fra : MaRk

Dato : 05-09-02 18:28

Hej

Skift du bare til T65. Det eneste du skal være opmærksom på er at: sms delen
er lidt langsomere, mikrofonen er meget følsom og den har ikke udskiftelige
covers.

Jeg skiftede selv fra 3330 til T65 og har været _meget_ glad for det skift

MaRk
www.mgrj.1go.dk

Fra : Jan Pedersen

Dato : 05-09-02 18:43

Hejsa

Hvordan er leveringstiden hos wanna-snave ?? og er T65 nem at få låst op ??

Jan
--
Det nemmere at få tilgivelse end
tilladelse...

Fra : Bo Larsen

Dato : 06-09-02 07:11

Jan Pedersen wrote:
> Hejsa
>
> Hvordan er leveringstiden hos wanna-snave ?? og er T65 nem at få låst
> op ??
>

> Jan

Hvis du er heldig, så er leveringstiden ca. 14 dage.
Du skal dog være opmærksom på at der godt kan gå væsentligt mere tid, fordi
T65'eren er så billig, at der er mange der bestiller den.
--
Med venlig hilsen / Best regards
Bo Larsen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-09-02 20:59

"MaRk" <x@x.dk> wrote in message
> [...]
delen
> er lidt langsomere, mikrofonen er meget følsom og den har ikke

Microfonen er vildt dårlig udendørs....

Det har endnu ikke lykkedes at gennemføre en samtale udendørs. med bare lidt
blæst.. Uden at modparten hele tiden siger, jeg ikke kan høres, eller
smækker røret på.. Og så er det ligemeget om man prøver at holde hånden
foran, eller prøver alle verdens hjørner...

Fra : Dr. Ralph

Dato : 07-09-02 01:37

> [...]
>smækker røret på.. Og så er det ligemeget om man prøver at holde hånden
>foran, eller prøver alle verdens hjørner...

DITTO her - T65 har så dårlig en placering af mikrofon, at den ikke
burde sælges i butikkerne - det er en skandaløst dårligt produkt med
den mikrofon.

Fra : sogrto

Dato : 13-09-02 11:23

"Kim" skrev d. 05-09-02 17:13 dette indlæg :
> Hvor god er T65'eren ?
> Har i øjeblikket en 3210, er det værd at skifte, eller skal man holde
> [...]

Hej Kim.

Jeg skiftede i marts fra en 3330 til en T65. Og jeg må sige, at
der den bedste telefon jeg har haft.

Mvh Søren

http://www.kandu.dk/

Fra : Bo Larsen

Dato : 13-09-02 11:31

- Er der intelligent (T9) ordbog i?
Jeg kan ikke rigtigt se det på Ericsson's hjemmesider.

Fra : MaRk

Dato : 13-09-02 18:28

jep

MaRk
www.mgrj.1go.dk

Fra : Bo Larsen

Dato : 16-09-02 10:59

MaRk wrote:
> jep

Jamen, så bestiller jeg to Ericsson'er hos Wanna-save. Een til mig og en til
konen. Hun påstår ellers at hun kun vil have Nokia-foner. Men efter et besøg
hos Teledanmark hvor hun fik lov til at pille ved en T65'er, så var hun
solgt!

Jeg har selv en T29s lige i øjeblikket, og en Nokia 3310'er, så jeg er vant
til at springe fra Nokia til ericsson og omvendt!

Fra : Lasse_vhs

Dato : 19-09-02 19:16

Heysa der......!

Jeg har selv haft en T65'er og har det stadigvæk, dog er dette nummer 2.
Havde den sidste til reparation 3 gange for den samme fejl, nemlig at
den gik ud når jeg blev ringet op eller ringede til andre, samt at
menuerne tit frøs og jeg var nød til at pille simkortet ud for at kunne
genstarte den. Nu har jeg netop få en ombytningstelefon og der er samme
problem med den. Så nej, jeg vil langtfra anbefale en T65'er. Hold dig
til Nokia!

Hilsen Lasse

http://www.kandu.dk/