MS Windows
briani 27239
I/O-Undersystemdriver kunne ikke indlæses?~
Fra : Carsten Skourup

Dato : 05-09-02 17:13

Jeg supporterer ca. 50 Windows95 maskiner med 64 ram og på adskillige
maskine har følgende besked dukket op på skærmen ved indlæsning af Windows.

While initializing device IOS:
Fejl. En I/O-undersystemdriver kunne ikke indlæses.
Enten er en af filerne i .\underbibliteket iosubsys ødelagt, eller systemet
mangler hukommelse.

Er der nogle der ved hvad årsagen er til at denne besked dukker op? -Er det
nogle filer folk sletter, fejl i Windows, manglende opdatering eller hvad
skyldes det?

Mvh
Carsten

PS. Hvem skal jeg skrive til vis mine emner i nyhedsgruppen forsvinder?

Fra : Madsen

Dato : 05-09-02 17:18

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q157924

> PS. Hvem skal jeg skrive til vis mine emner i nyhedsgruppen
> forsvinder?

Udbyder eller stil newsreaderen til at den ikke skal rydde op i
gruppen efter et vist antal dage, hvis den ellers er stillet til
det.

Madsen.

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 05-09-02 17:39

Således skrev "Carsten Skourup" <cskourup@mail.dk> i
dk.edb.system.ms-windows Thu, 5 Sep 2002 18:13:22 +0200:

> [...]
>Fejl. En I/O-undersystemdriver kunne ikke indlæses.
>Enten er en af filerne i .\underbibliteket iosubsys ødelagt, eller systemet

Er det AMD K6-maskiner over en ca. 350Mhz?

Så havde Windows 95 et problem med dem.

Du kan finde en patch hos MS.

<http://www.microsoft.com/windows95/downloads/contents/WURecommended/S_WUServicePacks/AMDPatch/Default.asp>

som måske kan løse problemet.

Test lige med en enkelt maskine først inden du ruller det ud på
samtlige 50.

Knud
--
Where am I? (Metaphysics). How do I know that? (Epistemology).
So what? (Ethics).