Cdrom hjælp
Fra : JACOB SKOVGAARD MORT~

Dato : 05-09-02 15:16

Mit cdrom derv vil ikke læse mine cd`er mere. Den er gået i strejke.. den
prøver lige i 1 sek og så "gider" den ikke mere. Cdrom dervet er kun 6 uger
gammelt. Så det kan ikke være slidt. Jeg har prøvet med en rense disk men
det virker ikke. Håber i vil hjælpe mig.. MVH Michael

Fra : Kristian Espensen

Dato : 05-09-02 16:32

"JACOB SKOVGAARD MORTENSEN" <lbastrup@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> gammelt. Så det kan ikke være slidt. Jeg har prøvet med en rense disk men
> det virker ikke. Håber i vil hjælpe mig.. MVH Michael

Prøv her i stedet:
--
Med venlig hilsen Kristian