MS Windows
briani 27239
links til baggrundsbilleder
Fra : ottesen

Dato : 05-09-02 13:35

Hej!
Er der nogen der kender nogle gode steder at hente baggrundsbilleder til
skrivebordet? (wallpapers). Altså hvor der er rigtig meget forskelligt at
vælge imellem..

/ottesen

Fra : Dennis Lange

Dato : 05-09-02 14:12

ottesen skrev:
> Hej!
> Er der nogen der kender nogle gode steder at hente baggrundsbilleder
> til skrivebordet? (wallpapers). Altså hvor der er rigtig meget
> forskelligt at vælge imellem..

prøv her:
http://www.hebus.com

Men ellers vil en søgning på wallpapers i hvilken som helst søgemaskine
garanteret give en masse hits

--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Fra : Edmund

Dato : 05-09-02 14:39

Dennis Lange skrev:
> http://www.hebus.com

Hvordan vil du få baggrundsbilleder derfra

--
Mvh Edmund

Fra : Dennis Lange

Dato : 05-09-02 15:38

Edmund skrev:

> Hvordan vil du få baggrundsbilleder derfra
det er såmænd ret let.... vælg kategori, vælg billede, klik på thumbnail,
højreklik og vælg som skrivebordsbaggrund

Fra : Edmund

Dato : 05-09-02 21:15

Dennis Lange skrev:

> det er såmænd ret let.... vælg kategori, vælg billede, klik på
> thumbnail, højreklik og vælg som skrivebordsbaggrund.

Min browser må være låst på en eller andern måde, jeg kan ikke vælge
noget som helst

--
Mvh Edmund

Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 05-09-02 14:45

"ottesen" <ottesen@sol.dk> wrote in message
> [...]
> skrivebordet? (wallpapers). Altså hvor der er rigtig meget forskelligt at

Her er der rigtig mange: http://www.deviantart.com/

Mvh. Lars

Fra : Hennning Præstegaard

Dato : 05-09-02 20:11

ottesen wrote:
> Er der nogen der kender nogle gode steder at hente baggrundsbilleder
> til skrivebordet? (wallpapers). Altså hvor der er rigtig meget
> forskelligt at vælge imellem..

http://www.wallpapershq.com/accueil.php

mvh
Henning