Drop Down Menu
Fra : LH

Dato : 20-02-01 23:12

Hej

Er der nogen som vil hjælpe mig med at lave drop down menu til min
hjemmeside..

I må gerne skære det ud i pap da jeg er ny begynder.

Findes de i java script eller er det noget man laver selv?

Håber der er nogen som vil hjælpe mig.

LH

Fra : Jesper

Dato : 20-02-01 23:31

Du kan finde et færdigt script med guide på:
http://www.dynamicdrive.com

God fornøjelse!!

Hygge Jesper

Fra : LH

Dato : 21-02-01 18:46

Hej Jesper

Tak for din hjælp men jeg kan ikke finde ud af det!!!!!Jeg er Meget
nybegynder....Kan du ikke sende en menu som jeg kan rette teksten i????

lisa@mailme.dk

Håber du gider hjælpe mig....

LH

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-02-01 22:01

Wed, 21 Feb 2001 18:46:08 +0100, skrev "LH" <lisa@mailme.dk>:

>Tak for din hjælp men jeg kan ikke finde ud af det!!!!!Jeg er Meget
>nybegynder....Kan du ikke sende en menu som jeg kan rette teksten i????

Ellers prøv den på <http://www.echoecho.com/dk/tooldropdown.htm>, den
er meget nem at gå til.

Her er et eksempel på en meget simpel:

<form>
<select
onChange="window.open(this.options[this.selectedIndex].value,'_blank')">
<option selected>Vælg et link</option>
<option value="link_1.htm">Link 1</option>
<option value="link_2.htm">Link 2</option>
<option value="link_3.htm">Link 3</option>
</select>
</form>

select onChange skal stå i en linje.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Jesper

Dato : 21-02-01 23:21

Jeg siger også tak for tippet, ind til nu har jeg brugt "CutePage dHTML"
til at lave menuer med!

Hygge Jesper