Q: Black Hawk Down
Fra : Jesper Winding

Dato : 05-09-02 12:30

Er der nogen der har styr på DVD udgivelsen - jeg gir snart op: ifølge
http://www.dvdcompare.org.uk/comparisons/film_results_page.php?fid=2136 er
der ikke DTS på nogen af dem, og alligevel påstår de danske butikker at der
er DTS på deres - og UK udgaven er en fed 2 disc så det er da vist det
bedste køb - men kommer der så en speciel ed i resten af verden med alt det
ekstra på plus DTS eller hvad - nogen der har styr på det?

--
Jesper

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 05-09-02 12:29

"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> ekstra på plus DTS eller hvad - nogen der har styr på det?

Jeg garanterer ingen ting, men som jeg har forstået det, så kommer DTS på
den danske, men begrænset ekstramateriale, og kun på en DVD. Den engelske
bliver 2 disk Special Ed. o g indeholder en masse lækkert ekstra, men intet
DTS spor. Næste år formentlig kommer der i Reg.1 en 3 disk udgave, som endnu
ikke er nærmere beskrevet hvad angår indhold og specifikationer. Der kommer
vist nok også en 3 disk udgave i Frankrig, som umiddelbart ser ud til at
magen til de engelske (sikkert dog med fransk tale og tekster også) og den
3. disk indeholder et dokumentar program om konflikten i Somalia.

Hvad der er så er bedst, afhænger jo af om man er mest til DTS eller ekstra
features.

Joakim

Fra : Rasmus

Dato : 05-09-02 16:14
Fra : René Eske Jensen

Dato : 05-09-02 18:58

"Rasmus" <rasmus@axelmusic.dk> wrote in message
> Check den danske bagside her:
> http://www.axelmusic.dk/resources/covers/back/5706710213666.jpg

Det ser da lidt mystisk ud - intet DTS logo, men istedet et Dolby Digital
logo, og dog står der at der findes et DTS 5.1 spor, men intet Dolby Digital
5.1 spor.

Mvh. Rene

Fra : Lars Skov

Dato : 05-09-02 21:07

En fuld anmeldelse af DVDen:

http://www2.r2-dvd.org/article.jsp?sectionId=4&articleId=4619

Bemærk den danske udgave af Black Hawk Down ikke bliver 2-disc udgaven
som i England - kun 1 disk og eneste extra ser ud til at være en featurette
på 24 minutter!!!

#LS

Fra : Jesper Winding

Dato : 05-09-02 21:59

Spørgsmålet er jo så om der kommer en dansk special ed. med alt det ekstra
der er på den engelske - og som beholder DTS lydsporet...

--
Jesper

Fra : KM

Dato : 06-09-02 10:33

Der Dts 5.1 og Dolby Digital 5.1. Jeg har testede det idag (anmelder kopi).

KM
www.dvdtown.dk

Fra : Lasse Martin Jensen

Dato : 08-09-02 17:00

USA får en 3 disk sæt højst sandsynligt med dts, UK får en 2 disk (også dts)
og Danmark får en enkelt disk og den indeholder også dts 5.1 samt en
featurette og biografier.

--
Med venlig hilsen / Sincerely

Lasse M. Jensen
CombiFilm.dk
FilmForum.dk

Fra : Jesper Winding

Dato : 08-09-02 17:41

Hvis UK får en ny 2 disk - er der så anden forskel end DTS fra den nuværende
2 disk de får uden DTS?

--
Jesper

Fra : Morbid Angel

Dato : 13-09-02 21:46

On Thu, 5 Sep 2002 13:29:55 +0200, "Jesper Winding"
<jesperw@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>bedste køb - men kommer der så en speciel ed i resten af verden med alt det
>ekstra på plus DTS eller hvad - nogen der har styr på det?

Der er dts 5.1 og Dolby 5.1 på den danske dvd udgivelse.

mvh

MA