Udstilling.
Fra : Lisa K

Dato : 20-02-01 23:05

Hej alle mine kattevenner.

Jeg er blevet enig med mig selv at jeg vil prøve at udstille Stoffer, måske
bare en enkelt gang.

Jeg har besøgt en del af gruppens hjemmesider for at søge info om det, men
blev helt forpustet
da jeg læste om alt det som man skulle have/ gøre inden og under
udstillingen.

Er der nogen herinde som kan hjælpe mig igang f.eks. med burgardiner da jeg
ikke gider at begynde at sy nogle for en enkelt
gang på udstilling. Jeg har tænkt mig at jeg skulle udstille ham i august
måned på Racekattens udstilling.

Jeg er nemlig ikke hjemme her den 4 marts i Herlev (det er en betingelse at
det er på Sjælland at udstillingen holdes da jeg bor der)

Håber at i kan hjælpe mig.

Lisa

Fra : Nina El Falaki

Dato : 20-02-01 23:17

Hej Lisa

Du må aftale med en der skal udstille til august om du kan låne burgardiner
og som kan guide dig gennem udstillingen.

Jeg ved endnu ikke om jeg skal udstille, men kan du ikke vende tilbage med
spørgsmålet 1½ md. før udstillingen.

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : Camilla Scharff

Dato : 20-02-01 23:43

Hej Lisa

Jeg skal sikkert udstille der, og du kan sagtens låne burgardiner af mig -
og jeg vil også gerne hjælpe dig "på vej" (dog ved jeg, at jeg altid har
rimeligt "travlt" på udstilling, men det finder vi nok ud af...).

Lad os lige mailes/tales ved senere hen - så skal jeg nok også hjælpe dig
med tilmelding osv.

Mvh. Camilla
--
Camischa's burmesere
http://www.burmese.dk

Lisa K <lisa@juice.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:96upep$2b2d$1@news.cybercity.dk...

Fra : Lisa K

Dato : 21-02-01 21:25

> [...]
> rimeligt "travlt" på udstilling, men det finder vi nok ud af...).
>
> Lad os lige mailes/tales ved senere hen - så skal jeg nok også hjælpe dig

Hej Camilla og Nina.

Det ville bare være en kanonstor hjælp da jeg kun har været på udstilling 2
gange som tilskuer.

Skal jeg ikke også meldes ind i en af hovedklubberne for at kunne udstille?
Jeg mener at have læst at kontingentet gælder for et kalenderår så det er jo
smartest at gøre det snart.
Kan i anbefale nogen frem for andre?

Lisa

Fra : Nina El Falaki

Dato : 22-02-01 01:45

Hej Lisa

Jo du skal være med i en hovedklub for at udstille. Jeg kender ikke alle
hovedklubber, så jeg kan ikke anbefale en, bare sige at jeg er godt tilfreds
med at være medlem af JYRAK

Fra : Nina

Dato : 23-02-01 20:06

Der er:
http://www.darak.dk/
http://www.jyrak.dk/
http://home6.inet.tele.dk/racekat/ (racekatten)
http://www.perseren.dk/

en af dem skal du være medlem af. Så modtager du alle kattemagasinerne, som
er et godt blad om katte.

Du kan frit vælge, jeg har kun erfaring med DARAK, udemærket.

--
Hilsen Nina
DK. Tender Tribes

Fra : Camilla Scharff

Dato : 23-02-01 22:47

Nina <NOSPAMnina@knus.dk> skrev...
> Der er:
SNIP
> http://home6.inet.tele.dk/racekat/ (racekatten)

Bare lige til orientering - Racekatten har nu også deres eget domæne på
www.racekatten.dk
Jeg er i øvrigt medlem af Racekatten, og det er efter min mening også en
udmærket klub...

Mvh. Camilla
--
Camischa's burmesere
http://www.burmese.dk

Fra : Nina

Dato : 23-02-01 20:07

Glemte...
Husk du skal tilmelde katten 3-4 uger før. Fristen står tit på klubbens
side.
Vacinationer, stamtavle, medlemsskab skal være i orden og medbringes.
Sig endelig til, jeg kan måske også hjælpe.

Hilsen Nina

Fra : Lisa K

Dato : 24-02-01 19:27

Er det også ligemeget hvilken klub man er medlem af når man "kun" har
huskatte.
Stoffer er nemlig bare helt almindelig hvis katte ellers kan være det. *G*

Hilsen Lisa

Fra : Camilla Scharff

Dato : 24-02-01 19:54

Hej Lisa

Ja, fuldstændig ligegyldigt - også hvis man har racekatte, for den sags
skyld, for alle klubberne er for alle racer og katte i øvrigt... så snup du
bare den med det pæneste navn, den pæneste hjemmeside - eller hvordan du nu
vil vælge det

Mvh. Camilla
--
Camischa's burmesere