Hvilket kort ?
Fra : "JeHj >>Hjørring

Dato : 05-09-02 11:45

Har fundet en Ericsson T18s i en rodekasse, efter opladning kom der liv i
fyren, men den vil ikke virke med mit Telia kort - hvordan finder man ud af
hvilket selskab den er låst til, det er en kammis telefon og vi har det
nummer den har kørt med, men ingen kan huske hvem det var hos.

Alternativt kan den låses op ?
--
JeHj >>>Hjørring<<<
jehj99@mail1.stofanet.dk

Fra : Fischer

Dato : 05-09-02 11:53

> [...]
> finder man ud af hvilket selskab den er låst til, det er en kammis
> telefon og vi har det nummer den har kørt med, men ingen kan

Hvis nummeret ikke har været flyttet til et andet selskab, så kan man se det
der.
http://www.itst.dk/wimpdoc.asp?page=tema&objno=95024565

> Alternativt kan den låses op ?

Ja, det kan alle vist nærmest.

*Fischer

Fra : "JeHj >>Hjørring

Dato : 05-09-02 12:01

Tak for det jeg skal lede efter et kort til TDC, eller en oplåsning.

--
JeHj >>>Hjørring<<<
jehj99@mail1.stofanet.dk

Fra : Kim

Dato : 05-09-02 17:21

Hmm...Den passer vist ikke helt.
Mit mobilnr er 6130xxxx og det er et Telmore nummer,
men det står som TDC ??
Telmore kører godt nok på TDC's net, men er vist bestemt
ikke noget TDC-selskab.

Mvh, Kim

Fra : John K

Dato : 05-09-02 18:30

> Hmm...Den passer vist ikke helt.
> Mit mobilnr er 6130xxxx og det er et Telmore nummer,
> men det står som TDC ??
> Telmore kører godt nok på TDC's net, men er vist bestemt
> ikke noget TDC-selskab.

Det er TDC der har licenensen hos IT & Telestyrelsen - derfor står det
registreret som et TDC-nummer.
Telmore har ikke deres eget net.

Mvh

John K

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-09-02 11:05

Kim skrev:

>Hmm...Den passer vist ikke helt.

Jo.

>Mit mobilnr er 6130xxxx og det er et Telmore nummer,
>men det står som TDC ??

Ja.

>Telmore kører godt nok på TDC's net, men er vist bestemt
>ikke noget TDC-selskab.

Du har faktisk selv svaret. Der står TDC, da det er TDCs net der
bruges. TDC udbyder numrene til Telmore.

Venligst,
Lasse Hedegaard

** Nu også unlocking af Ericsson T39, T65 og T68 **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)