MS Windows
briani 27239
Email adresser i Outlook XP
Fra : Mogens

Dato : 05-09-02 11:54

Når man skriver en modtager i Outlook XP, foreslår den jo altid én eller
anden modtager som man tidligere har skrevet til (hvis bogstavet starter med
det samme som man har skrevet). Er der ikke ét eller andet sted, hvor man
kan slette denne liste, så den starter fra en "frisk" igen, for jeg har fået
en masse adresser ind som ikke længere findes og så skal jeg sidde og
vælge... af og til imellem en lang liste af modtagere. Eller kan jeg slette
en enkelt eller ... ?

Mogens

Fra : nn

Dato : 05-09-02 12:16

"Mogens" <nowhere@microsoft.com> wrote in message
> [...]
> en masse adresser ind som ikke længere findes og så skal jeg sidde og
> vælge... af og til imellem en lang liste af modtagere. Eller kan jeg

Tools/options/preferences/email options/advanced email options/
fra vælg - "automatic name checking"

Fra : Mogens

Dato : 05-09-02 13:24

> Tools/options/preferences/email options/advanced email options/
> fra vælg - "automatic name checking"

Jeg vil jo ikke slå det fra - jeg vil blot gerne have tømt dens "cache".

Mogens