endelig ny cpu men... :-(
Fra : Danish Bacon

Dato : 05-09-02 10:44

Nu har jeg langt om længe fået købt en ny cpu (Duron1200). Men når jeg skal
pille den gamle af støder jeg ind i det første problem. Den skide bøjle der
holder på køleren sidder simpelthen så stramt at man skulle tro den var
skruet fast. Findes der et eller andet smart tip til at gøre det nemmere at
få den af? Det er jo svært at få den nye i, når den gamle sidder på kortet.
Og jeg er ret sikker på at den nye cpu pynter mere på mit bundkort end på
mit skrivebord

--
Mvh.
Kim Høegh-Guldberg

Fra : fretur

Dato : 05-09-02 11:16

Stik en skruetrækker ind i det midterste øje (hvis der er flere) og tryk
nedad samtidig med du presser ud ad.

Søren.

Fra : Danish Bacon

Dato : 05-09-02 14:02

kan man det?? Turde slet ikke bruge metal så tæt på de forskellige
komponenter

--
Mvh.
Kim Høegh-Guldberg

Fra : Kristian Espensen

Dato : 05-09-02 14:21

> kan man det?? Turde slet ikke bruge metal så tæt på de forskellige
> komponenter

Du skal også være forsigtig at skruetrækkeren ikke smutter, vælg derfor en
passende størrelse skruetrækker som ikke "smutter".
--
Med venlig hilsen Kristian

Fra : Thomas

Dato : 05-09-02 14:22

Samme måde du skal sætte den på jo, men find nu en skruetrækker der passer
godt

Danish Bacon <delfol@kvalme.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:al7kjc$2esk$1@news.cybercity.dk...

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 05-09-02 14:21

Danish Bacon skrev bl.a.:

> kan man det?? Turde slet ikke bruge metal så tæt på de forskellige
> komponenter

Prøv og kik på denne her:
http://www2.amd.com/us-en/assets/content_type/white_papers_and_tech_docs/239
86.pdf

--
Lars

Fra : Danish Bacon

Dato : 05-09-02 14:44

kan du skrive det link igen?? Det virker vist ikke rigtigt....

--
Mvh.
Kim Høegh-Guldberg

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 05-09-02 14:57

Danish Bacon skrev bl.a.:

> kan du skrive det link igen?? Det virker vist ikke rigtigt....

Jo jo... det er skam godt nok. Det er vist bare "knækket". Jeg kan helt
klart anbefale OE-QuoteFix til at justere den slags små fejl. Se min
signatur.

Prøv her så: http://makeashorterlink.com/?Z16746A51

--
Lars

Bruger du OutlookExpress uden OE-QuoteFix?
Skynd dig denne vej -> http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 05-09-02 14:57

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 05-09-02 14:57

Fra : Anders Lund

Dato : 05-09-02 15:32

Lars Jørgensen wrote:

> Jo jo... det er skam godt nok. Det er vist bare "knækket". Jeg kan
> helt klart anbefale OE-QuoteFix til at justere den slags små fejl. Se
> [...]

Men det fixer vist ikke hvis man skriver for mange gange.

--
Anders Lund - spam2002q3@andersonline.dk
OE-QuoteFix - http://flash.to/oe-quotefix