Twin Peaks DVD R2, inkl. pilot og danske u~
Fra : Jeppe

Dato : 05-09-02 10:48

Så er den endelig på vej!
1. sæson inklusiv det første afsnit, der ikke er med i R1 udgaven og med
danske undertekster.
www.amazon.de/exec/obidos/tg/stores/detail/-/dvd-de/B000066JCT/tech-info/ref
=ed_tec_dp_2_1/302-6753817-6415231

Mvh
Jeppe

Fra : Stefan Holm

Dato : 05-09-02 10:04

"Jeppe" <jbomholtSPAM@mail.dk> writes:

> www.amazon.de/exec/obidos/tg/stores/detail/-/dvd-de/B000066JCT/tech-info/ref=ed_tec_dp_2_1/302-6753817-6415231

"Sprache: Deutsch" lyder ikke ligefrem lovende.

--
"Whoa, whoa, a fat sarcastic Star Trek fan.
You must be a devil with the ladies."

Fra : Jeppe

Dato : 05-09-02 11:08

"Stefan Holm" <nospam@algebra.dk> wrote in message
> "Sprache: Deutsch" lyder ikke ligefrem lovende.

Her står der:
www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/B000066JCT/qid=1031216876/sr=1-1/ref=sr_1_2_1
/028-3795239-4631718
Infos zu diesem Titel
.. Sprachen: Deutsch (Mono) Englisch (Dolby Digital 5.1) Spanisch (Mono)
Italienisch (Mono)
.. Bildformat: 1.33:1
.. DVD Erscheinungstermin: 7. November 2002
.. Produktion: 1991
.. ASIN: B000066JCT

Håber det passer

Fra : Stefan Holm

Dato : 05-09-02 10:26

"Jeppe" <jbomholtSPAM@mail.dk> writes:

> . Sprachen: Deutsch (Mono) Englisch (Dolby Digital 5.1) Spanisch (Mono)
<snip>
> Håber det passer

Ja. Det lyder jo fremragende.

--
"Når jeg ikke griner så meget, som jeg så gerne ville have gjort,
skyldes det, at jeg ikke morer mig."

Fra : Jakob Madsen

Dato : 05-09-02 10:39

Man kunne jo også bare kigge på de danske sider, hvor den vist endda er
billigere:
http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=9026

--
mvh:// Jakob Madsen
mail:// jakob@zoidberg.dk

Fra : Jeppe

Dato : 05-09-02 11:43

"Jakob Madsen" <jakob@zoidberg.dk> wrote in message
> Man kunne jo også bare kigge på de danske sider, hvor den vist endda er
> billigere:
> http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=9026

Mange tak, men mon det er med piloten(1. afsnit)?

Mvh
Jeppe

Fra : Stefan Holm

Dato : 05-09-02 10:47

"Jakob Madsen" <jakob@zoidberg.dk> writes:

> Man kunne jo også bare kigge på de danske sider, hvor den vist endda er
> billigere:
> http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=9026

"Episodes 1-7". Sæson 1 er på 8 afsnit, hvis man inkluderer piloten,
så den kunne se ud til at lide af samme store fejl som R1-udgaven.

--
"Well, look at me. I'm all fuzzy."

Fra : Ole Kofoed

Dato : 05-09-02 10:59

"Stefan Holm" <nospam@algebra.dk> skrev i en meddelelse

> "Episodes 1-7". Sæson 1 er på 8 afsnit, hvis man inkluderer piloten,
> så den kunne se ud til at lide af samme store fejl som R1-udgaven.

Det står mere udførligt her hvad der er på udgivelsen:

http://www.shopeasy.dk/index.asp?id=DVD-02484

Mvh.

Ole

Fra : Stefan Holm

Dato : 05-09-02 11:10

"Ole Kofoed" <news@dvd-basen.dk> writes:

> Det står mere udførligt her hvad der er på udgivelsen:

Ja, og det ser jo godt ud. Den er bestilt.

--
"It's a pleasure to meet me. I hope you
never find a live turtle in your soup."

Fra : Øistein Wind

Dato : 05-09-02 21:59

Ole Kofoed wrote:
> "Stefan Holm" <nospam@algebra.dk> skrev i en meddelelse

> Det står mere udførligt her hvad der er på udgivelsen:

> [...]

Står der ikke at genren er komedie? Så vidt jeg har fået med mig, så er Twin
Peaks da vist ikke en komedie(?)

Øistein

Fra : Stefan Holm

Dato : 05-09-02 11:00

Stefan Holm <nospam@algebra.dk> writes:

> "Episodes 1-7". Sæson 1 er på 8 afsnit, hvis man inkluderer piloten,
> så den kunne se ud til at lide af samme store fejl som R1-udgaven.

Men for at gøre forvirringen total, har vi også
<http://zillionshop.dk/mall/shop_varer.asp?action=show_item&shop_id=2037&vare_id=206040>,
hvor piloten er med.

--
"That's the kind of wooly-headed liberal
thinking that leads to being eaten."

Fra : Ole Kofoed

Dato : 05-09-02 22:30

"Jeppe" <jbomholtSPAM@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Så er den endelig på vej!
> 1. sæson inklusiv det første afsnit, der ikke er med i R1 udgaven og
med
> danske undertekster.

Og den første anmeldelse er ude (på tysk, men samme version der kommer
herhjemme):

www.areadvd.de/dvdreviews/twinpeaks1.shtml

Mvh.

Ole

Fra : Jesper Winding

Dato : 05-09-02 23:27

Ja der er det der tydeligt at Piloten er med - der skal nok blive en vældig
forvirring omkring det her senere!

--
Jesper

Fra : Jesper Winding

Dato : 05-09-02 23:35

Hvis mit skole tysk rækker så langt, så betyder det vist, at "box-sættet
indeholder sågar Pilotfilmen samt de første 7 afsnit og fås pga. rettigheds
problemer kun i denne form i Tyskland"

auch die ersten sieben Episoden und wird aufgrund der unterschiedlich
vergebenen Vertriebsrechte in dieser Form voraussichtlich nur in Deutschland
erhältlich sein.<<

--
Jesper