MS Windows
briani 27239
Genskab skrivebord
Fra : Nordfyns Ungdomsskol~

Dato : 05-09-02 07:37

Jeg har hørt at man kan gemme en skrivebords opsætninge (baggrund og
ikoner), og få maskinen til at hente denne opsætning ind HVER gang maskinen
starter op. Noget med at indskrive et eller andet i win.ini . . . . ?

ml

Fra : Leony

Dato : 05-09-02 10:15

"Nordfyns Ungdomsskole" <nfuansatte@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
maskinen
> starter op. Noget med at indskrive et eller andet i win.ini . . . . ?

Jeg har ikke hørt om det du beskriver, men der findes programmer der kan det
du gerne vil have:
http://www.pcmag.com/article2/0,4149,367,00.asp
er dog ikke lige klar over om den kan loade en bestemt opsætning ved opstart
af maskinen.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-09-02 15:42

"Leony" <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote in message
> http://www.pcmag.com/article2/0,4149,367,00.asp
> er dog ikke lige klar over om den kan loade en bestemt opsætning ved
opstart
> af maskinen.

Hvis det er WinTidy, så skulle den kunne (min maskine har ikke været
genstartet siden jeg installerede programmet).

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen