binaer
Fra : TK

Dato : 05-09-02 02:54

Hej!

Jeg regner med at binaerne er lydfiler eller billedfiler
som alle kan se og høre,ikke?
Hos mig er det bare en masse mærkelige symboler
som ikke giver mening.
Kan nogen venligst fortælle hvad man skal bruge for at afspille binaer,for
jeg vil virkelig gerne følge lidt
med i dk.binaer.musik,og evt selv bidrage.

Venligst TK

"Don't worry,boys!We'll weather this storm of
approval and come out as hated as ever!"
"When I was a boy I wanted to go to africa
and see wild,dark people as they live in nature."

Fra : Lars Raaby

Dato : 05-09-02 07:08

TK skrev i et tidliger indlæg:

> [...]
> binaer,for jeg vil virkelig gerne følge lidt
> med i dk.binaer.musik,og evt selv bidrage.

Du skal have fat på et program til at hente filer hjem med.
prøv at hente Power Grab på http://www.cosmicwolf.com/

OE duer ikke til binaer filer og mange af dem der poster i binaer
grupperne benytter sig af Yenc som OE ikke understøtter.

--
MVH Lars

- nogen burde lave en FAQ/OSS

Fra : Caines

Dato : 07-09-02 10:35

<SNIP>
> OE duer ikke til binaer filer og mange af dem der poster i binaer

VRØVL....man kan godt bruge OE til binære filer....man skal bare markere
alle filerne og derefter højreklikke og trykke på "kombiner og afkod" eller
"combine and decode"

> grupperne benytter sig af Yenc som OE ikke understøtter.

Rigtig nok at OE ikke understøtter Yenc, men det er altså ikke jalle filer
der bliver sendt på den måde

-caines