newbie hjælp....
Fra : Thomas Elbo Jensen

Dato : 04-09-02 22:55

Hejsa

Jeg ved godt det ikke ligefrem er et filmspørgsmål... Men jeg skriver
det alligevel lige her (bare for at forsøge et sted) - om der findes en
newsgroup for newbies, hvor man kan læse lidt om hvordan newsgroups
fungerer... Og evt skrive indlæg med spørgsmål...
Helst på dansk, men engelsk er også OK...
Jeg vil nemlig gerne lære lidt af de mere "specielle" tricks herinde...
(Jeg mener jeg er ved at have styr på det grundlæggende, i at bruge
newsgroups... Men jeg ser konstant andre brugere, lave nogen smarte
"tricks" som jeg gerne ville lære)

Og jeg vil utrolig gerne modtage et svar over min e-mail, så jeg er sikker
på at få det hurtigst muligt....

Mvh. Thomas

Fra : Mogens

Dato : 04-09-02 23:18

http://www.usenet.dk/

Fra : Devast8or

Dato : 04-09-02 23:57

Jep, det er dk.velkommen du skal have fat i.

Devast8or

--
Spamfilter activated